דפים

מחוברים פלוס עונה 2 פרק 12


פרק חדש של מחוברים פלוס עונה 2 לצפייה ישירה סדרת הדוקו של חברת הוט חוזרת בעונה שנייה עם כוכבים חדשים ובמרכז עלילת מחוברים פלוס עונה 2 פרק 12 נמצאים כוכבי הסדרה ובניהם אורלי וילנאי וגיא מרוז, זוג נשוי. הם מגישי תוכנית הבוקר בערוץ עשר הנקראת 'אורלי וגיא', צוות או יותר נכון הזוג הכי נחשב על המסך, שמנסים לעשות צדק וחמלה כלפי האחר. דניאל אסייג, סטנדאפיסט ובנו של שלום אסייג, נשוי פלוס ילדה. דרור רפאל, שדרן רדיו ידוע וותיק ברדיו, ידוע עם שותפו שי גולדשיין והם נקראים ביחד 'שי ודרור'. גם עדי שילון תככב לכם במסך, בתו של המנחה דן שילון, מפיקה ועורכת טלוויזיה ידועה. בדובדבן שבקצפת נמצא ליאור דיין, עיתונאי ובנו של השחקן אסי דיין ז"ל.  ליאור כיכב בעונה הקודמת של הסדרה, ועכשיו אחרי שאשתו ילדו ילד, הוא ממשיך לעונה החדשה ומתעד לנו את חייו בתור אבא.

תקציר מחוברים + עונה 2 פרק 12: עונה שנייה של סדרת הדוקו ראליטי המצליחה של הוט, מכניסה אותנו לחייהם של שישה מפורסמים בישראל, ונותנת בשבילנו הצצה חטטנית למדי, לאורך חייהם היום-יומי, התמודדותם עם הקשיים והמכשולים, ובעיקר מראה לנו את הצד האמיתי שלא נראה דרך החיוכים המזויפים באירועים מתוקשרים. תוך תיעוד חושפני, הם מנסים ביחד לפתור דילמות שונות בחייהם בקשורות במונוגמיה, שליטה, גבולות ונאמנות. הכנות הגדולה להיחשף ולהדליק את המצלמה ברגעים שהיית יותר שמח להסתיר, מלמדים את עוצמת חייהם והאומץ להיחשף מול הצופים. שישה מפורסמים יוצאים למסע חשיפה גדול ואמיתי אל לב הצופים ומתעדים הכל.

מחוברים פלוס 2 פרק 12 לצפייה ישירה:
אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת, ולכן לא מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.



ראשונים ברשת כמו תמיד: הפרק המלא זמין עכשיו לצפייה ישירה מהמחשב, הפלאפון והטאבלט. המשיכו לעקוב אחרינו, ותצפו בפרקים מלאים לפני כולם.


17 תגובות:

  1. ליאור אתה אח על מלא

    השבמחק
  2. דניאל אסייג אתה התחתנת עם אישה שהיא נחש! יש נשים כאלה רעות ואתה נפלת על אחת מהן. בושה לעם הנשי פשוט בושה וגועל

    השבמחק
    תשובות
    1. מה קשור בושה לעם הנשי י'אהבל?
      זה שיש לה תסביכים כל כך רציניים שאין לה מושג עדיין אם אי פעם יהיה שהם קיימים והיא מוציאה את כל כולם על דניאל ודניאל שם בגלל שהוא נשמה טובה, לא אומר שכל "העם הנשי" הוא ככה. אידיוט. סתום. בורות זה אתה "חבר".

      מחק
  3. דניאל אני מבינה שזו האמא של הבן שלך, אני מבינה שאתה אוהבת אותה איכשהו, אבל אל תיתן לאישה הזו לשחק בך כמו בובה על חוט. תיקח את עצמך בידיים ותהיה גבר ותתנהג כמו אחד כזה. זה פשוט כואב לראות את התמימות שבך...

    השבמחק
  4. כל כך כואב לראות את אושר, הבן של דניאל... לילד אין הורים נורמאלים בלשון המעטה, והוא רק מחפש תשומת לב. לא פלא שהוא בן 3 ומתקשה לדבר כפי שאפשר להבין מהסדרה. כואב לי הלב לראות אותו ככה

    השבמחק
    תשובות
    1. מה לא נורמאלי בהורים שלו בדיוק?? לי הם נראים בסדר גמור .. בעיקר דניאל נראה אבא מולם!! הייתי מייעצת לאנשים פשוט להפסיק לרשום שטויות

      מחק
    2. דניאל בחור מקסים ואבא מקסים. אושר ילד נבון וסקרן ולא מתקשה לדבר בכלל איזה קשקוש.

      מחק
  5. איזה משטרה יש לנו!! שלא נדע!!

    השבמחק
  6. אושר ילד מקסים ומאוד חכם
    ילדים חכמים הם בדרך כלל רגישים יותר

    השבמחק
  7. דניאל: את עדן אתה חייב לעזוב לתמיד. האומללות שאתה חש ביחסים איתה מועברת לילד שלך מתוך העצמי האומלל שלך בתוך המורכבות הזו. קום ולמד את הלקח ויפה שעה אחת קודם.

    עדי: היחסים המורכבים בין הורייך הגרושים הינם הוכחה שגם אנשים חכמים טועים. כל כך עצוב לי בעבורך ובעבור דפנה. כאשר אנשים, גם החכמים ביניהם, נוטים להתעסק ב"אני" הפרטי שלהם הם שוכחים את התכלית של עצם קיומם. חבל על הזוגיות של הורייך נראה שהיה שם משהו יפה שהפך במרוצת השנים למובן מאליו וככזה היה קל לא לראות אותו. מאחלת לך ולדפנה שהורייך ישכילו להתגבר על האני שלהם ולראות את התמונה השלמה.

    דרור: ראשית נחמד לגלות שאביך מתפוצת השד העדתי (המבטא מסגיר ו/או אולי אני טועה)
    שנית, כאשר אביך מדבר על לא כדרך הטבע ואתה תוהה לגבי איך נראה הטבע...התשובה נמצאת אצל בנך. כאשר ילד לא מבין ואו צריך להסביר לו זוגיות בין שני גברים הרי זו זו ההוכחה ללא כדרך הטבע.
    אנחנו נולדים זכר ונקבה היכולת שלנו למצוא את הזכר והנקבה בתוך תוכנו ולתת לה ביטוי היא משימה לא פשוטה..נראה שהתבלבלת כמו בני דורך המנסים להפוך סטייה לנורמה.
    בת

    השבמחק
    תשובות
    1. ילדים גם לא מבינים מה זה סקס ומה המטרה של זה, האם זה הופך את זה ללא טבעי?

      מחק
    2. וואו. הפסקתי באמצע מרוב שזה היה מעצבן.
      ההורים אחראיים לילדים שלהם עד גבול מסויים ואף אחד לא נולד עם כישרון לאיזושהי הורות מושלמת. הבנות האלה חייבות כבר להתבגר (מזמן) ולקחת אחראיות על החיים שלהן ולא כל הזמן לבכות שניה אחרי שהכתף של אמא שלהן נלקחת מהן, אני מדברת על עדי תכלס. תחשבי על מילים ומעשים לפני שהם יוצאים מהפה שלך ולא אחרי ובטח כשהם מתועדים, את פוגעת לא רק בעצמך כשאת עושה את זה אלא בעוד אנשים שאכן קיימים בעולם הזה, העולם הזה אולי סרט אבל את בטח לא השחקן הראשי בו אז כדאי להתחיל להבין שכולם כאן על אותו משקל בעולם הזה ולעולם יש חיים מלאים משלהם בעולם הזה ויפה שעה אחת קודם.
      בנוגע לכותב התגובה הזאת, אני לא יודעת אם את יועצת מקצועית בחייך האישיים אבל אוי ואבוי! אסור לך לעשות את זה.
      "השד העדתי". יייאייקס! ברחתי ברגע שהגעתי למשפט הזה! פאק, כמה שליליות בפוסט יעוצי אחד שאמור, במתכוון, להיות טוב ולעזור. זה רק מראה כמה שכשכתבת אותו היית שקועה אך ורק בהרמת האגו והשכל שלך בעיני עצמך ואולי אפילו מנסה לפתור מילדות שלך בעצמך, על ידי ה"עזרה" הזאת לאנשים אחרים.
      זה נורא פשוט! יש סבתות/ים, יש הורים, אחים, חברים, ספאוזים וכו' אבל כל אדם הוא אחראי א-ך ורק לעצמו! וזה ממש לא משנה גם אם יש לצורך העניין, אמא, שיושבת על העורק הראשי ומנהלת את הבן אדם הזה, בסוף היום, אם יקרה משהו לא טוב בגלל בחירה שלה ולא שם הבן אדם, הוא לא יכול להאשים אף אחד חוץ מעצמו! כל בן אדם צריך להסתכל אך ורק על עצמו, כמראה. כן כן כן כמראה! להאשים אפשר מאתמול ועד היום האחרון שאנחנו כאן אבל זה לא יהיה יותר מהתעקשות בלתי פוסקת של לא להתמודד עם עצמך! כשאתה הולך לקואצ'ר לצורך העניין, הוא לא נותן תשובות, ואם כן, תעברו לזה שלא נותן, קואצ'ר הוא ארגז כלים שכשאתה יושב ומדבר מולו לא משנה על מה הוא יודע איך לרכז, איך לשלוף מתוך המילים של המאומן (!) (לא שלו!) את גרעין הדברים וכך נכנסים יותר פנימה ויותר פנימה. לא החבר של האמא הוא הבעיה, לא האחות, לא האבא, הם אולי לוקחים חלק גדול ענק או קטן בזכרונות עבר שגרמו לקונפליקטים, בין אם בכוונה או לא בכוונה, הם לא מה שמשנה, וכל פעם שאתם, מדברים על מישהו אחר, מאשימים, תעצרו, ותחזרו לדבר רק על עצמכם בתוך הסיטואציה, מכיוון שרק אתם יכולים לפתור לעצמכם, כל השאר ידאגו לעצמם ואם לא אז... חבל.
      השורה התחתונה בכל הפוסט הזה שלי, היא,
      אני.
      פשוט אני.
      בלי שד עדתי ובולשיט מעצבן (!!!!!!) כזה. אלוהים ישמור. גזענות מוסוות שלעוסה כבר מהת*ת.

      בני אדם הם יצור נוראי. אם מישהו מכם קורא את זה - אל תקשיבו לאף אחד מלבד לעצמכם, או לבן אדם שעוזר לכם להקשיב לעצמכם. שזה אומר שכל מה שיוצא לו מהפה מולכם זה רק חזרה על המילים שלכם. המדויקות. אחרת הוא משנה לזה ורסייה בתוך הראש שלו ומחבר את זה לחוויות שלו ודופק אתכם בזה שהוא.. כמובן לא עוזר לכם.
      שיהיה המשך סופשבוע נעים.

      מחק
    3. המשפטים האחרונים שלך החל מ-בני אדם הם יצור נוראי ועד-הסוף, אוי כמה שזה מדוייק.

      מחק
  8. מתי המשטרה תבין שהם עובדים אצלנו ולא אנחנו אצלם. המוקד שלהם הוא לא סתם מוקד שירות לקוחות של חברה סלולרית. הם מתעסקים בדיני נפשות, אז הגיע הזמן שיישבו שם אנשים אמפטים עם יכולת הקשבה, או לפחות בלי סעיף שמיעה!

    השבמחק
  9. דניאל , קורע לי את הלב לראות אותך כמה אתה סובל
    אתה חתיך מוכשר וצעיר, כריזמטי וכל החיים לפנייך
    למעשה למרות שאתה אבא אתה בעצמך רק ילד
    אני בת 32 היום וגם בני גילי לא ממש בשלים לכל נושא הילדים, זה קשה, מאוד קשה, ובגיל 21 עושים בערך כמעט כל טעות אפשרית

    אל תיקח ללב
    כולן ירצו אותך
    בחור רגיש טוב לב ומקסים
    ואושר יהיה בסדר
    אתה אבא טוב ככל האפשר
    (רק תפסיק לדבר לידו על המצב )

    בהצלחה

    השבמחק
  10. דניאל אתה אבא מדהיםםםם. לאושר יש מזל שיש לו אותך!!ה בכיתי יחד איתך. הלוואי שתצא מהתקופה הקשה, תרים את עצמך בשביל אושר ותמצא אישה שתעריך אותך ואת הטוב לב שלך! וממה שאני למדתי לפעמים צריך להקשיב לאבא....

    השבמחק