דפים

מחוברים פלוס עונה 2 פרק 22


פרק חדש של מחוברים פלוס עונה 2 לצפייה ישירה סדרת הדוקו של חברת הוט חוזרת בעונה שנייה עם כוכבים חדשים ובמרכז עלילת מחוברים פלוס עונה 2 פרק 22 נמצאים כוכבי הסדרה ובניהם אורלי וילנאי וגיא מרוז, זוג נשוי. הם מגישי תוכנית הבוקר בערוץ עשר הנקראת 'אורלי וגיא', צוות או יותר נכון הזוג הכי נחשב על המסך, שמנסים לעשות צדק וחמלה כלפי האחר. דניאל אסייג, סטנדאפיסט ובנו של שלום אסייג, נשוי פלוס ילדה. דרור רפאל, שדרן רדיו ידוע וותיק ברדיו, ידוע עם שותפו שי גולדשיין והם נקראים ביחד 'שי ודרור'. גם עדי שילון תככב לכם במסך, בתו של המנחה דן שילון, מפיקה ועורכת טלוויזיה ידועה. בדובדבן שבקצפת נמצא ליאור דיין, עיתונאי ובנו של השחקן אסי דיין ז"ל. ליאור כיכב בעונה הקודמת של הסדרה, ועכשיו אחרי שאשתו ילדו ילד, הוא ממשיך לעונה החדשה ומתעד לנו את חייו בתור אבא.

תקציר מחוברים + עונה 2 פרק 22: עונה שנייה של סדרת הדוקו ראליטי המצליחה של הוט, מכניסה אותנו לחייהם של שישה מפורסמים בישראל, ונותנת בשבילנו הצצה חטטנית למדי, לאורך חייהם היום-יומי, התמודדותם עם הקשיים והמכשולים, ובעיקר מראה לנו את הצד האמיתי שלא נראה דרך החיוכים המזויפים באירועים מתוקשרים. תוך תיעוד חושפני, הם מנסים ביחד לפתור דילמות שונות בחייהם בקשורות במונוגמיה, שליטה, גבולות ונאמנות. הכנות הגדולה להיחשף ולהדליק את המצלמה ברגעים שהיית יותר שמח להסתיר, מלמדים את עוצמת חייהם והאומץ להיחשף מול הצופים. שישה מפורסמים יוצאים למסע חשיפה גדול ואמיתי אל לב הצופים ומתעדים הכל.

מחוברים פלוס 2 פרק 22 לצפייה ישירה:
אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת, ולכן לא מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.


ראשונים ברשת: הפרק המלא זמין עכשיו לצפייה ישירה מהמחשב, הפלאפון והטאבלט. באיכות הכי טובה ובלי קרדיטים מציקים במהלך הפרק. אנחנו הכי טובים, והכי מהירים, ומתחייבים להביא לכם תמיד פרקים לפני כולם ברשת.

כמו תמיד הפרק זמין באיכות HD! שתפו את האתר לחברים. צפייה מהנה


מתי עדי תפסיק לבכות? למה דניאל בלי אושר וחי בלי אושר אמיתי? וליאור דיין בארוחת חג בשיפודי התקווה?!? מה דעתכם על הפרק? מה יש לכם להגיד למחוברים? הגיבו עכשיו בתגובות כאן למטה.

18 תגובות:

  1. תודה רבה!!!

    השבמחק
  2. פרק מעולה, תודה!

    השבמחק
  3. הפרק הכי טוב של העונה

    השבמחק
  4. חשבתי שזה האתר הרשמי של מחוברים ואני מבינה שלא. נכון? אם כך המון תודה למי שמפעיל את האתר הזה. תבורך! אין כמוך, אתה מציל אותנו.

    השבמחק
  5. ליאור הבן שלך כל כך מתוק וחייכן עושה רושם שהוא ירש ממך את האהבה למצלמה

    השבמחק
  6. אפשר להחליף את עדי שילון במנקה של החדר מדרגות שלנו, מבטיחה שיהיה יותר עומק!!!!

    השבמחק
  7. הפרק האחרון היה מאוד מעניין כשדן שילון אומר לעדי שבעצם כל מה שעשה בדיעבד היה טעות שנטש את אשתו הראשונה ועבר לאשתו הנוכחית אילו דברים שכצופה אובייקטיבי מהצד לוקח שנייה להבין ומוזר שלאנשים בתוך הסיטואציות לוקח 20 שנה .עדי סיפרה בתוכנית שהילדים שלו מנישואיו הראשונים לא בקשר אתו וזכור שדן בראיונות אתו היה מתפאר שיש לו ילדים רופאים לכן הבחירה שלו לעזוב הכול בשביל אישה חסרת מוסר שבתוכנית מתגלה ממש כרוע מזוקק שמנחילה את המורשת חסרת המוסר שלה גם לבת - מאוד מאוד תמוהה. כנ"ל מצפייה מהצד על בחירתו של גיא נטש את אשתו פעמיים ויש לו ילדים מדהימים - יפים כל כך שעושה רושם שהוא בכלל לא נותן להם תשומת לב. כל כך לא מובן כל כך לא ברור.

    השבמחק
  8. אוהבת את כל הדמויות העונה. כולן מענינות וכנות. פחות מתחברת לאורלי וגיא שלא חושפים הכל. לא מבינה את האובססיה שלהם לילד משותף כאשר אורלי אפילו לא חשפה את יחסיה עם בנה בן ה-13 שלא נראה שהוא גר איתה בכלל.

    השבמחק
  9. ליבי ליבי על דניאל אסייג ובנו . גם כשהוא מחייך הפנים שלו(דניאל) מקרינים בעיקר עצב גדול.
    הדמות היחידה שמעוררת בי חלחלה היא שילון האמא בעעעעעעעע

    השבמחק
  10. ליאור, אני מאוהבת!!!!

    השבמחק
  11. עדי, משיממת ובכיינית
    יאללה תתבגרי

    השבמחק
  12. אושר הזה כזה חמוד..." איזה יפה פה"...דניאל אתה בתחילת דרכך התחתנת מוקדם מאוד מהצורך שתהייה לך משפחה משלך מה שהיה חסר לך וזה לא בהכרח הכי נכון לעשות, אז תהייה בטוח שתמצא מישהי בוגרת בהמשך דרכך אבל הרווחת ילד מקסיםםםם שנוכחותו בחייך ודאי תחזק אותך,....לכל אחד יש את הצרות שלו תודה לאלוהים שאתה בריא ותמשיך הלאה מאושר ושמח והאהבה אמיתית ובוגרת תבוא בלי לחץ

    השבמחק
  13. מבינה את דן שילון על שמצטער שעזב את אשתו הראשונה ועבר למכשפה הזו. חבל רק שעדי המקסימה לומדת להיות כמו אמא שלה.

    השבמחק
  14. מאוהבת בדניאל אסייג ילד מקסים שמבין מה הם החיים האמיתיים מאחלת לו למצוא זוגיות מתאימה .

    השבמחק
  15. תודה לבעלי האתר שטרחו והעלו לנו צופי יס את הפרקים
    כל הכבוד !

    השבמחק
  16. יגאל שילון אידיוט שהוא בגד באשתו הראשונה שבע שנים

    השבמחק