דפים

מחוברים פלוס עונה 2 פרק 13


פרק חדש של מחוברים פלוס עונה 2 לצפייה ישירה סדרת הדוקו של חברת הוט חוזרת בעונה שנייה עם כוכבים חדשים ובמרכז עלילת מחוברים פלוס עונה 2 פרק 13 נמצאים כוכבי הסדרה ובניהם אורלי וילנאי וגיא מרוז, זוג נשוי. הם מגישי תוכנית הבוקר בערוץ עשר הנקראת 'אורלי וגיא', צוות או יותר נכון הזוג הכי נחשב על המסך, שמנסים לעשות צדק וחמלה כלפי האחר. דניאל אסייג, סטנדאפיסט ובנו של שלום אסייג, נשוי פלוס ילדה. דרור רפאל, שדרן רדיו ידוע וותיק ברדיו, ידוע עם שותפו שי גולדשיין והם נקראים ביחד 'שי ודרור'. גם עדי שילון תככב לכם במסך, בתו של המנחה דן שילון, מפיקה ועורכת טלוויזיה ידועה. בדובדבן שבקצפת נמצא ליאור דיין, עיתונאי ובנו של השחקן אסי דיין ז"ל.  ליאור כיכב בעונה הקודמת של הסדרה, ועכשיו אחרי שאשתו ילדו ילד, הוא ממשיך לעונה החדשה ומתעד לנו את חייו בתור אבא.

תקציר מחוברים + עונה 2 פרק 13: עונה שנייה של סדרת הדוקו ראליטי המצליחה של הוט, מכניסה אותנו לחייהם של שישה מפורסמים בישראל, ונותנת בשבילנו הצצה חטטנית למדי, לאורך חייהם היום-יומי, התמודדותם עם הקשיים והמכשולים, ובעיקר מראה לנו את הצד האמיתי שלא נראה דרך החיוכים המזויפים באירועים מתוקשרים. תוך תיעוד חושפני, הם מנסים ביחד לפתור דילמות שונות בחייהם בקשורות במונוגמיה, שליטה, גבולות ונאמנות. הכנות הגדולה להיחשף ולהדליק את המצלמה ברגעים שהיית יותר שמח להסתיר, מלמדים את עוצמת חייהם והאומץ להיחשף מול הצופים. שישה מפורסמים יוצאים למסע חשיפה גדול ואמיתי אל לב הצופים ומתעדים הכל.

מחוברים פלוס 2 פרק 13 לצפייה ישירה:
אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת, ולכן לא מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.



ראשונים ברשת: הפרק המלא זמין עכשיו לצפייה ישירה מהמחשב, הפלאפון והטאבלט. תנו לייק ושתפו את האתר, ונמשיך להביא לכם פרקים לפני כולם.



מה דעתכם על הפרק? שתפו אותנו בתגובות כאן למטה.

10 תגובות:

  1. ליאור דיין מתעקש ללכת במסלול ההרסני של אבא שלו במקום ללמוד את הלקח ולהשקיע במסגרת המשפחתית וביחסים הרגשיים עם האנשים הקרובים אליו.
    כמה חכם, ככה מטומטם (סליחה ליאור, אבל זה פשוט בלתי נתפס)

    השבמחק
  2. למיטב ידיעתי הוא יצא ממעגל ההרס כשנגמל, דבר שדורש כוח רצון אדיר; ובמה בדיוק הוא אמור לפרנס את המסגרת המשפחתית, אם לא יפנה זמן לעבודה יצירתית? ומה עם הגשמת נטיות לבו? אשתו בחרה בו ביודעה היטב שהוא אינו אדם ממוצע וגם עליה לקחת אחריות על הבחירות שלה

    השבמחק
    תשובות
    1. מרגע שהוא בחר להביא ילד לעולם יש לו אחריות להיות נוכח בחיים שלו, לטפל בו ולשאת בנטל של ההורות- שזה כולל שעות רבות, מטלות לא תמיד נעימות, אובדן שעות שינה ולהיות שם בשביל בן אדם אחר.
      לא יתכן שהוא רואה באשתו מישהי שאמורה להסתדר לבד כחד הורית, רק כי אשתו בחרה בו ביודעה שהוא אינו אדם ממוצע.
      גם אנשי אקדמיה מחוננים, רופאים מצילי חיים שתשוקתם למקצוע שלהם אינה נופלת מסופרים, שחקנים טוטאליים וכל אדם שחייב להתפרנס - כולם שמים את האגו שלהם, המרוכזות העצמית והגשמת נטיות ליבם בהולד והם דבר ראשון הורים מרגע שבחרו להביא ילדים לעולם.

      ברוך הבא לחיים כאדם מבוגר ובוגר: להיות אחראי לחיים של ילד, זה אומר לעשות פשרות, לעשות מטלות שלא תמיד "כיף", וזה אומר שבזמן הפנוי שמצטמצם ביותר אם בכלל- רק אז אפשר להתעסק בהגשמת נטיות לב.

      ומה עם חייה של אשתו?
      לגדל תינוק זה קשה מספיק גם אם יש 2 אנשים שחולקים את הנטל, אז מדוע ימי חייה שווים פחות מימי חייו של ליאור, מוכשר וחביב ככל שיהיה.
      מדוע שהוא יתפנה לעסוק בתשוקותיו בעוד שהיא אמורה לקרוס ולהישחק יום אחר יום בלי שותפות מלאה מצידו?

      ואם גם לה רצון לפתח תחביב, לעסוק במשהו שהיא אוהבת, או סתם לנוח כדי לאגור כוחות ולהיות אמא טובה יותר?
      היא לא בן אדם?
      זה שהיא בחרה בו, משחרר אותו מאחריות והופך אותה לחד הורית דה פקטו?
      עצוב לראות שליאור בוחר בדרך האגואיסטית של אבא שלו וצר לי ועם כל הסימפטיה לבחור הזה, זה בדיוק מה שזה: אגואיזם.
      קל יותר ונוח יותר לעסוק במשהו כמו כתיבה, מלהחליף חיתולים, להאכיל ולקלח תינוק, מלהתהלך שעות עם תינוק בוכה עם בטן כואבת.
      כיף יותר להשקיע שעות במשהו שבסוף יוליד ספר.
      הוא פשוט רוצה שאשתו תקרוס או תתמודד תחת הנטל והוא יזכה גם להיות אב לילדים וגם ישקיע במה שבא לו.

      זה העוול שאביו עשה לאמו. מדוע למען השם הוא אינו לומד דבר רק כי זה יותר נחמד לו להתרכז בצרכים שלו ביודעו שהוא מפיל נטל אדיר על אשתו והופך לנוכח נפקד מחייו של בנו.

      מחק
    2. נשמע כאילו את מדברת על עצמך יותר מאשר על הסדרה...

      מחק
    3. ליאור אומר את מה שרבים מאיתנו מתלבטים איתו כל החיים: עד כמה למכור את עצמנו כדי לשרוד, עד כמה לאבד את מי שאנחנו ומה שאנחנו טובים בו בשביל הכאן ועכשיו. אין בזה תשובה אחת. זה משתנה מאדם לאדם לפי יכולותיו וצרכיו הכספיים והנפשיים. בסופו של דבר ב"עולם המבוגרים" האתגר הוא למצוא את הזמן לעשות כסף ואת הזמן להתממש (יש כאלו שאצלם זה אותו דבר. אצל רובם לא...)

      מחק
    4. כשאדם הופך להיות אבא הוא כבר לא יכול לעשות שיקולים שאינם לוקחים בחשבון את הילד שהביא לעולם.

      מחק
  3. הוא לא נגמל, הוא החליף התמכרות אחת בהתמכרות אחרת
    הוא מתייחס לכתיבה באותה אובססיה הרסנית שבה השתמש בסמים
    הוא צריך לדעת איך לאזן בין הדברים
    אין שום דבר מזהיר בלהיות גאון בודד ואומלל
    חבל לראות אדם שהולך לקראת הרס עצמי ומנסה לשכנע את עצמו שהוא כל כך יצירתי ומיוחד שהוא לא יכול אחרת.

    השבמחק
    תשובות
    1. מי שמך להחליט? האם כולם צריכים להתנהג כעדר בורגני משמים? אולי שגם יחליף מקצוע ויעבור להיות פקיד בנק: השעות נוחות יותר והמשכורת מסודרת. ואגב, מה טוב שגדולי הסופרים והסופרות לא נשמעו לעצותיך וכתבו ב"אובססיביות".

      מחק
  4. אדם עם ocd אינו יכול "לאזן" בין הדברים. מעולה שהוא מצא תחום שהוא טוב בו ומשקיע את כל מרצו. המאבק הוא יומיומי ותמיד יבוא על חשבון משהו "סוציאלי וחברתי" יותר כמו משפחה וקשרי חיברות תקינים. ישנה המון בדידות בתוך הראש והנפש.. אך יש להעריך (גם ליאור את עצמו) את הגמילה ו"ההשאבות" לחיי משפחה וקיום מעבודה שהוא אוהב. הכתיבה היא המזור והקביים של הנפש.
    פסקי זמן להיטענות מחדש הכרחיים במצבי גודש רגשיים ויפה שליאור מזהה ויודע לבקש ולקחת לעצמו אותם.
    ההתמודדות של בני הזוג אינה קלה. זה גם סוג של בחירה כל יום מחדש, בליוויית תעצומות נפש שלעיתים אוזלים. צריך לדעת לבקש תמיכה מחברים/משפחה בזמנים של מתח ולחץ. בהצלחה לכם. וארד תינוק מקסים ואהוב.. וזה הכי חשוב, שילד ידע וירגיש שהוא אהוב ומוגן, לא?

    השבמחק
  5. מרגש מאד! כולם נפלאים !

    השבמחק