דפים

מחוברים פלוס עונה 2 פרק 25


פרק חדש של מחוברים פלוס עונה 2 לצפייה ישירה סדרת הדוקו של חברת הוט חוזרת בעונה שנייה עם כוכבים חדשים ובמרכז עלילת מחוברים פלוס עונה 2 פרק 25 נמצאים כוכבי הסדרה ובניהם אורלי וילנאי וגיא מרוז, זוג נשוי. הם מגישי תוכנית הבוקר בערוץ עשר הנקראת 'אורלי וגיא', צוות או יותר נכון הזוג הכי נחשב על המסך, שמנסים לעשות צדק וחמלה כלפי האחר. דניאל אסייג, סטנדאפיסט ובנו של שלום אסייג, נשוי פלוס ילדה. דרור רפאל, שדרן רדיו ידוע וותיק ברדיו, ידוע עם שותפו שי גולדשיין והם נקראים ביחד 'שי ודרור'. גם עדי שילון תככב לכם במסך, בתו של המנחה דן שילון, מפיקה ועורכת טלוויזיה ידועה. בדובדבן שבקצפת נמצא ליאור דיין, עיתונאי ובנו של השחקן אסי דיין ז"ל. ליאור כיכב בעונה הקודמת של הסדרה, ועכשיו אחרי שאשתו ילדו ילד, הוא ממשיך לעונה החדשה ומתעד לנו את חייו בתור אבא.

תקציר מחוברים + עונה 2 פרק 25: עונה שנייה של סדרת הדוקו ראליטי המצליחה של הוט, מכניסה אותנו לחייהם של שישה מפורסמים בישראל, ונותנת בשבילנו הצצה חטטנית למדי, לאורך חייהם היום-יומי, התמודדותם עם הקשיים והמכשולים, ובעיקר מראה לנו את הצד האמיתי שלא נראה דרך החיוכים המזויפים באירועים מתוקשרים. תוך תיעוד חושפני, הם מנסים ביחד לפתור דילמות שונות בחייהם בקשורות במונוגמיה, שליטה, גבולות ונאמנות. הכנות הגדולה להיחשף ולהדליק את המצלמה ברגעים שהיית יותר שמח להסתיר, מלמדים את עוצמת חייהם והאומץ להיחשף מול הצופים. שישה מפורסמים יוצאים למסע חשיפה גדול ואמיתי אל לב הצופים ומתעדים הכל.

מחוברים פלוס 2 פרק 25 לצפייה ישירה:
אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת, ולכן לא מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.



ראשונים ברשת: הפרק המלא זמין עכשיו לצפייה ישירה מהמחשב, הפלאפון והטאבלט. המשיכו לעקוב אחרינו, ותצפו בפרקים מלאים לפני כולם ברשת.



מה דעתכם על הפרק? שתפו אותנו בתגובות כאן למטה.

18 תגובות:

  1. אני מקווה שדניאל אסייג יצליח במהרה להשתחרר מעדן. הדינמיקה ביניהם נראית ממש כמו מה שקוראים בעולם הפסיכולוגיה "שיגיון בשניים". אם הצפייה בצילומים היא שתיתן לו את הפרופורציה והכוח לעשותאת זה, אז כבר היה שווה לעשות את כל התכנית.

    השבמחק
  2. אורלי את מקסימה. התאהבתי בך. אני מאחל לך המשך זוגיות נפלאה עם גיא וחיי משפחה מאושרים.

    השבמחק
  3. אורלי, שימי קצוץ על כולם ועל מה שחושבים. את האשה הנבחרת ואין בילתך, אז ישתפו אותך או לא, יצטלמו איתך או לא, ישתו איתך או לא, ממש לא העיקר. את מקסימה וגיא מת עלייך וכל השאר זורם ליד. הרגישי גאה ונאהבת כי מגיע לך מתוקה.

    השבמחק
  4. ולכל משתתפי מחוברים. שאפו על הכנות שלכם ועל האומץ לשתף. אני מרגישה שאני אוהבת את כולכם ומתחברת לרגשות האמיתיים שלכם גם אם יש מצבים שנראים כגילוי חולשה. זה החוזק שלכם לאמר, אני בן אדם שיודע לשמוח, לשמח, לכעוס וכן, גם לדמוע ולהתעצב כשזה קורה. מקווה שתראו הרבה נקודות אור בחייכם כי מגיע לכם.

    השבמחק
  5. המונולוג של דרור בסוף הפרק היה מאוד מרגש.

    השבמחק
  6. כן, אני גם מאוד מעריכה את דרור על האומץ, הכנות, הפתיחות ועל זה שהוא מציג את הסיפור האישי שלו, שאולי יעזור להרבה אחרים

    השבמחק
  7. אורלי את מתישה וילדותית. Sorry

    השבמחק
  8. דניאל, איך לוקחים אשה לאותו מקום בו היו לך זכרונות לא טובים ומריבות עימה? כדאי להתרחק מהסמים ומהשתיה החריפה כי היא גורמת לכם להתנהג לא טבעי, וכשאתם מתפכחים מהחומרים המשטים הללו, אז אתם פתאום מכירים אחד את השני בצורה המציאותית...חבל על כל הרגשות והעצב שנלווה לכך.
    דניאל תלמד להשכיל דברים. אולי כדאי קודם שתלמד להכיר את עצמך, להשלים עם עצמך ועם הרגשות שלך ואחר כך להמשיך הלאה בדרך.

    השבמחק
  9. כמה שאני אוהבת את גיא ואורלי ומייחלת לעצמי זוגיות טובה כמו שיש להם, צרם לי שבנאום הרמת הכוסית לזוג הצעיר, גיא בחר להתייחס שוב (ולשים במרכז- שוב) ליחסיו עם אורלי.

    ראשית, זה חוסר רגישות כלפי הזוג. הנושא כאן הוא בני הזוג ולא אם אורלי היא אהבת חייך.
    שנית, גרושתך היא אימו של החתן ואם אתה יכול להימנע מלדקור לה ולחתן בלב, כמו גם לשאר ילדיך שרוצים לחגוג את יום חתונתו של אביהם גם בלי לשמוע איך לא אמא שלהם אלא אישה אחרת היא אהבת חייך ושוב לקבל תזכורת כואבת על על כך שהוריהם גרושים ושאביהם חי עם אישה אחרת וכמה נפלא לו על כך.

    לא תמיד צריך לנופף במשהו. יש פעמים שלא הזוגיות שלך היא במרכז והדבר שצריך לנפנף בו.

    כל ילד להורים גרושים - זאת נקודה כואבת בחייו ואם אפשר להמנע מדקירות מיותרות ביום חתונה שלהם או של אחיהם- עדיף.

    השבמחק
    תשובות
    1. צודקת בכל מילה
      קצת חסר רגישות מצד גיא ואורלי

      מחק
  10. חחח כמה צחקתי מהמשפט המסיים של אורלי בפרק:)))

    השבמחק
  11. פעם ראשונה שאני מגיב פה:
    1. דניאל אתה עשר רמות מעל האישה הזו, היא אנוכית וילדותית. תתגרש לשלום כבר.
    2. גיא אכן חסר רגישות איזה נאום מחורבן.
    3. דרור מרגש, הוא רהוט וכנה.

    השבמחק
  12. למה אני מרגיש שאני רואה כל פעם את אותו הפרק עם דניאל?

    השבמחק
  13. דניאל, לעשות טעויות זה חשוב אבל ללמוד מהן זה עוד יותר חשוב!
    עדן היא ממש לא הבחורה שאתה רוצה לבלות איתה את שארית חייך, אף גבר לא ירצה לבלות איתה את שארית חייו. הטעות הכי גדולה שלה היא לרצות לשנות אותך במקום לאהוב מי שאתה, אתה האבא של הילד שלה.
    לאושר הקטן כבר כל כך נמאס לראות אתכם רבים, זה ישפיע לו על הביטחון העצמי כשיגדל וחבל, אז תשחרר ממנה כבר.
    יש משפט מאוד חכם שאתה צריך לאמץ עם נשים בכלל ובנות זוג בפרט: "אם זה לא יהיה פשוט, זה פשוט לא יהיה"....

    השבמחק
  14. סדרה מעולה!
    גורמת לחשוב עלינו ביחס לדמויות ועל סוגיות שקרובות או לא קרובות לחיינו.
    תודה שהסכמתם לפתוח את דלתות הנפש שלכם בפנינו.
    אני מקווה שעברתם תהליך משתלם מכך.
    אני מאוד נהנית מהסדרה.
    דניאל, יקירי.
    אמנם במספר דקות מכל פרק לא ניתן לדעת הכל,
    אך באמת מרגיש שהסרט שלך חוזר על עצמו.
    החלטתם לחזור זו לזה? תגדירו מראש מה כל אחד מכם מוכן לנסות למען השני. אם זה לא הולך, זה לא מתאים.
    האם ניסיתם טיפול זוגי מנחה? כזה שיעזור לכם להתקדם ולא להיתקע בקשר. אתם מאוד אוהבים אחד את השנייה, אך לא מצליחים להשתנות זה בשביל זו.
    אושר נפגע מהחזרה ומהפרידה שלכם בכל פעם מחדש.
    אתם מבלבלים אותו. הוא כזה מתוק!!!
    עוד משהו... נראה שהוא באמת מקבל מכם הרבה אהבה ותשומת לב, אך כדאי ללכת להדרכת הורים. זה לא אומר שאתם לא בסדר, זה רק אומר שאתם צריכים ללמוד עוד.
    לא נולדנו להיות הורים, אבל תמיד אפשר ללמוד ולתקן-
    כדאי לשנות את הרגלי האכילה של אושר (ממתקים למזון בריא יותר) וגם את הרגלי השינה (בגילו חשוב לישון בשעה עשר בערב ולא ללכת לגן משחקים וגם ללמוד איך נרדמים ללא בכי).
    אפשר ללמוד זאת בקלות בהדרכת הורים.
    יש הורים רבים שעושים זאת. זה מאוד עוזר. לכו לזה יחד!
    כי הורות זו שותפות לכל החיים.
    נכון שכולם נכנסים לכם עכשיו לחיים, אבל ידעתם שזה יקרה, כשנכנסתם לזה. עכשיו רק נותר ללמוד מזה.

    אורלי וגיא, אתם מקסימים!!! לא ידעתי זאת קודם.
    יש לכם זוגיות חזקה, כדאי להמשיך לעבוד על הקשר המשפחתי עם המשפחה. אני בטוחה שילד האומנה שלכם יהיה מאושר, והלוואי ותוכלו לאמץ אותו.
    העלאת נושא הזוגיות שלכם בנאום החתונה באמת לא היה רלוונטי, אבל אני בטוחה שלמדתם מזה.
    תורידו פרופיל מהעשייה למענכם. זה באמת עושה לכם לא טוב, ועכשיו כדאי שתתפנו לילד המקסים שיגיע אליכם.
    מה שכן... אנחנו כמדינה נפגע מכך שאתם פחות תהיו פנויים להגן עלינו. אתם עושים עבודת קודש.

    דרור,
    אתה נעים, רגיש ומיוחד.
    שחרר את מרינה. מגיע לה להתפנות ולהכיר מישהו חדש. אי אפשר להנות מכל העוגה. השקע בקשר עם הבנים. בלה איתם זמן איכות. מרינה מקסימה, מקבלת ואוהבת. הקשר ביניכם יישאר טוב.

    עדי,
    את מתוקה, חכמה ונעימה. אני חושבת שאת צריכה לעבוד על עצמאות כלכלית. בגיל שלך את צריכה לסמוך על עצמך ולא על הורייך המבוגרים. את מתקשה למצוא עצמך מבחינה תעסוקתית? תעבדי בינתיים במשהו אחר. חבל שכבר בגילך את במינוס כל כך גבוה.
    הסיפור עם הבחור הנשוי באמת הפתיע...
    כי חרף העובדה שהרגשת מספר 1, זה בא על חשבון אישה נבגדת שחיה אי שם וילדים. אל תחכי לניסים ותסתכלי על זוגיות הורייך, הסתכלי על עצמך.
    מגיע לך משהו חדש כל הזמן, ולא רק כשהגבר פנוי.

    השבמחק
    תשובות
    1. כתבת כל כך יפה וברגישות!
      מסכימה עם כל מילה, במיוחד בקשר לאושר המתוק שהלב כואב לראות אותו מסתרך איתכם בשעות כל כך מאוחרות ונאלץ להיות נוכח בכל המריבות הנוראיות שלכם!!!! גם ללא מסגרת ושגרה וגם עם הורים ללא זוגיות יציבה.. פשוט סיוט!!

      מחק
  15. גיא: הנאום שלך בחתונה, יותר גרוע מזה לא יכול להיות, לא ההתחלה עם ישו המסכן ולא ההמשך עם אורלי שבעצם כל הזמן נלחמת על תשומי.
    דניאל: אתה בחור מקסים, אתה מאוהב קשות בעדן, למרבה חוסר המזל , היא - לא. אין ברירה צריך להיפרד - תיקח לך פסיכולוג טוב, אולי זה יעזור , ויפה שעה אחת קודם.

    השבמחק
  16. א י פ ה. הבן של אורלי????

    השבמחק