דפים

מחוברים פלוס עונה 2 פרק 21


פרק חדש של מחוברים פלוס עונה 2 לצפייה ישירה סדרת הדוקו של חברת הוט חוזרת בעונה שנייה עם כוכבים חדשים ובמרכז עלילת מחוברים פלוס עונה 2 פרק 21 נמצאים כוכבי הסדרה ובניהם אורלי וילנאי וגיא מרוז, זוג נשוי. הם מגישי תוכנית הבוקר בערוץ עשר הנקראת 'אורלי וגיא', צוות או יותר נכון הזוג הכי נחשב על המסך, שמנסים לעשות צדק וחמלה כלפי האחר. דניאל אסייג, סטנדאפיסט ובנו של שלום אסייג, נשוי פלוס ילדה. דרור רפאל, שדרן רדיו ידוע וותיק ברדיו, ידוע עם שותפו שי גולדשיין והם נקראים ביחד 'שי ודרור'. גם עדי שילון תככב לכם במסך, בתו של המנחה דן שילון, מפיקה ועורכת טלוויזיה ידועה. בדובדבן שבקצפת נמצא ליאור דיין, עיתונאי ובנו של השחקן אסי דיין ז"ל. ליאור כיכב בעונה הקודמת של הסדרה, ועכשיו אחרי שאשתו ילדו ילד, הוא ממשיך לעונה החדשה ומתעד לנו את חייו בתור אבא.

תקציר מחוברים + עונה 2 פרק 21: עונה שנייה של סדרת הדוקו ראליטי המצליחה של הוט, מכניסה אותנו לחייהם של שישה מפורסמים בישראל, ונותנת בשבילנו הצצה חטטנית למדי, לאורך חייהם היום-יומי, התמודדותם עם הקשיים והמכשולים, ובעיקר מראה לנו את הצד האמיתי שלא נראה דרך החיוכים המזויפים באירועים מתוקשרים. תוך תיעוד חושפני, הם מנסים ביחד לפתור דילמות שונות בחייהם בקשורות במונוגמיה, שליטה, גבולות ונאמנות. הכנות הגדולה להיחשף ולהדליק את המצלמה ברגעים שהיית יותר שמח להסתיר, מלמדים את עוצמת חייהם והאומץ להיחשף מול הצופים. שישה מפורסמים יוצאים למסע חשיפה גדול ואמיתי אל לב הצופים ומתעדים הכל.

מחוברים פלוס 2 פרק 21 לצפייה ישירה:
אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת, ולכן לא מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.


ראשונים ברשת כמו תמיד: הפרק המלא זמין עכשיו לצפייה ישירה מהמחשב, הפלאפון והטאבלט. המשיכו לעקוב אחרינו, ותצפו בפרקים מלאים לפני כולם.

רק אצלנו הפרק זמין באיכות HD! שתפו את את האתר לחברים צפייה מהנה


מה דעתכם על הפרק? שתפו אותנו בתגובות כאן למטה!

16 תגובות:

  1. תודה אלופים

    השבמחק
  2. לא עוברת לה לרגע בראש מחשבה בודדה על אישה אחת, שרימו אותה, בגדו בה והיא היתה שותפה לכך. וזה בלי להיכנס לשאלה אם יש שם ילדים. הגבר הכה נפלא הזה, היא לא יודעת עליו הרבה דברים אבל היא יודעת שאין לו בעיה לרמות, לשקר ולבגוד בבת הזוג שלו. והיא עוד עושה פרצופים (וחושבת שהיא יותר טובה מ) לבחור הנחמד שיצא איתה לדייט. שניה אחת שי הוא אהבת חייה וברגע שאיזה גבר נשוי רוצה להוציא ממנה זיו! וקצת נותן לה תשומי, היא כבר מוכנה לתת לו כליה, מגלה אפס מצפון ומוסר כלפי משפחתו וחושבת שזה משהו שונה ממה שזה (להוציא ממנה סקס). אישה קטנה.

    השבמחק
    תשובות
    1. נסחפת לגמרי עם השיפוטיות. מי שמרמה פה אדם שהוא מחויב לו הוא מי שנשוי - או נמצא בקשר רציני - ומנהל רומן מהצד (במקרה הזה, זה הגבר), עדי שילון לא מרמה אף אדם שהיא מחויבת לו, ולכן הבעיה המוסרית היא של הגבר. כן, היא יכולה להבין מהתנהגותו שהוא לא מושלם. את טוענת שזה חריג ומתמיה כל כך? כשאנחנו מתחילים להכיר מישהו חדש, לא צצים ועולים דברים שהוא עושה שאנחנו לא שלמים איתם? אני יוצאת עכשיו עם אדם שמשלם שכר מינימום לעובדיו. זה לא נראה לי מבחינה מוסרית, אבל תראי איזה חזירה אני - אני בכל זאת ממשיכה לצאת איתו, וגם נהנית מחברתו ומהטוב שכן יש לו להציע, ויש.

      עדי חושבת שהיא יותר טובה מ(התכוונת לאשתו)? לא הבנת אותה. היא לא יודעת על אשתו כלום, היא אמרה שהיא **מקווה** שהוא יחליט שהיא טובה יותר מאשתו, כי כן, היא רוצה אותו לעצמה. לומר שהיא בונה מגדלים באוויר על קשר לא משמעותי - זה נכון, ואפשר להצטער על כך, כי שהצטער הידיד שלה שבפניו התוודתה. אבל היא זו שמשלמת על זה את המחיר. ולהתחיל לצלוב אותה מוסרית על שהיא "מגלה אפס מצפון ומוסר כלפי משפחתו" (שגרהב בחו"ל בכלל!) זה די צבוע. אם ככה, אז כל בוס שמבקש מעובד שלו להישאר שעות נוספות מגלה אפס מצפון ומוסר כלפי משפחתו, וכן הלאה. את חורצת על עדי את המשפט: "אישה קטנה". יש לי חדשות מרעישות בשבילך: כולנו אנשים קטנים, כל אחד בדרכו.

      מחק
    2. מה? מוסרי להיות עם גבר נשוי?? זה חדש....רק למי שאתה מוחייב את חייב להיות מוסרי????., אז זה בסדר לפגוע בעני , בגר וביתום ??????

      מחק
  3. זה עצוב שבחורות נופלות בפח ותמימות כי הן צריכות אהבה!
    שדרך גבר נשוי היא מרגישה שזה משהו מיוחד(אין שום דבר מיוחד מעבר לסקס לפי דבריה).לא חשבה שאולי הוא רק רוצה לעשות איתה סקס.מעבר לסקס אין שם כלום .כל מה שיש לה לומר כמה הסקס טוב עם גבר נשוי.לא עוצרת לשנייה לחשוב שזה נורא כי יש לו משפחה.ואם הוא בוגד באישתו אז הוא לא מיוחד כמו שהיא חושבת.כל מה שהיא צריכה זה אהבה!! אבל זה טעות למצוא ולחפש אהבה אצל גברים נשואים.זו הדעה שלי.שאולי עושים סקס עם עוד נשים.נכון זה מה שקרה להורים שלה שהתאהבו וחיו 7 שנים ושכחה שזה ניגמר בגירושים יש לה תקווה שגם לה זה יקרה כי זו התחושה שהחרא הזה נותן לה
    אולי אני טועה לא יודעת
    אבל זה עצוב כל סיפור
    היא נמשכת ורוצה מערכות יחסים שהם לא ריאליים ולא בריאים
    שוב אולי אני טועה אבל כך זה ניראה
    נמשכת לגברים הלא נכונים שלא פעם ולא פעמיים פגעו בה וזה חבל
    כי היא יפה ומוכשרת והיא יכולה למצוא הרבה בחורים שכן יכבדו ויעריכו אותה

    השבמחק
  4. בחורה קטנה וטיפשה. בגיל 27 (או מה שזה לא יהיה) היא מתנהגת כמו ילדה בת 6 שלא ראתה כלום בחייה. במקום לשרבב שפתיים בכל פעם שהיא מפנה אל עצמה את המצלמה ולהתעסק באיך שהיא נראית, היה נחמד אם היא הייתה מביאה קצת תוכן. בחורה פשוט מיותרת ומעצבנת

    השבמחק
  5. דניאל, בשם האלוהים, תן לילד לאכול משהו חוץ מביסלי, ארטיק, עוגה / כל ג'אנק אחר ותפסיקו לעשן לידו בשרשרת.

    ועדי, לשים את עצמך בנעלי האישה של הגבר שאיתו את מנהלת רומן זה לא כזה משחק מחשבתי מסובך... אבל אם נכשלת במשימה, אולי יום אחד תלמדי את הלקח כשבעלך ינהל רומן עם מישהי אחרת ואת תהיי בצד הנבגד. בהצלחה :)

    השבמחק
  6. עדי שילון היא בחורה שעושה לי בעעעעעעעעעעעעעעע...
    ותאמת החינוך במשפחה המטומטמת שלה יותר גרוע. אוי ואוי איזה איזה אמא יש לה את מבין שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ.
    אחרי התוכנית ו2וחצי דקות תהילה רק מפגר כמוה ילך איתה.

    השבמחק
  7. דניאל מפנק את הילד עם ממתקים ,מסעדות ומלונות -לא רעיון חינוכי !

    השבמחק
  8. וואהו עדי , הייתי כותבת לה "את לא יודעת עד כמה הוא לא שונה מגברים בוגדים אחרים, זה הדפוס שלהם לחזר לחשוק לפרגן להחמיא לאישה שאינה האישה שבבית. את כל כך זקוקה לזה וזה טבעי שתסחפי אליו. עד שתביני שזה לא אמיתי ויותר מזה את לא זקוקה לו כדי להרגיש נחשקת ראויה ומקבלת פרגון ומחמאות מעוד רבים אחרים. תשכחי אותו הוא לא שווה באמת"

    השבמחק
  9. דרור
    אתה כל כך שקוע בעצמך...מנסה להינות מכל העולמות. פוגע במרינה ובילדים.... לא הולך עד הסוף עם הנטייה המינית שלך.... לא שומר על הילדים שלך.... הילד שלך מנותק! תקוע עם מסך בפנים כל היום..... משתוקק לגרסה שלך ולדמות אב יציבה ומובנת ולא לילד מתבגר שמחפש את עצמו..... פחדן ואגואיסט!!!!!

    השבמחק
  10. ואתה בטח מחנך את הילדים שלך אחרת לגמרי? רק ירקות טריים, ספריות ומוזיאונים?

    השבמחק
  11. יש לי הרבה מה לומר על התנהלותה של עדי שחסרה מאד חום והפכה נזקקת בגברים ,באופן כה תלותי ,עד כי זה דווקא מרחיק ממנה את מי שהיא רוצה... בחורה חכמה , מוכשרת , תאמיני בעצמך תאהבי את את עצמך ואז יגיע הנכון.
    אבל כל פעם אני מסתכלת ואומרת שהיא דומה באופן מבהיל לקייט מידלטון מאנגליה . נכון?

    השבמחק
  12. למה אושר (של דניאל) רק אוכל ממתקים בשלב הכי חשוב להתפתחות המוחית, רגשית והפיסיולוגית שלו?!? אלוהים אדירים, זה הזנחה. שלא נדבר על זה שלמסכן אין שגרה מסודרת של השכבות וסיפור כמו שצריך, רק טיולי לילה ומריבות של שני ילדים מבולבלים שמגדלים תינוק.

    השבמחק