דפים

מחוברים פלוס עונה 2 פרק 14


פרק חדש של מחוברים פלוס עונה 2 לצפייה ישירה סדרת הדוקו של חברת הוט חוזרת בעונה שנייה עם כוכבים חדשים ובמרכז עלילת מחוברים פלוס עונה 2 פרק 14 נמצאים כוכבי הסדרה ובניהם אורלי וילנאי וגיא מרוז, זוג נשוי. הם מגישי תוכנית הבוקר בערוץ עשר הנקראת 'אורלי וגיא', צוות או יותר נכון הזוג הכי נחשב על המסך, שמנסים לעשות צדק וחמלה כלפי האחר. דניאל אסייג, סטנדאפיסט ובנו של שלום אסייג, נשוי פלוס ילדה. דרור רפאל, שדרן רדיו ידוע וותיק ברדיו, ידוע עם שותפו שי גולדשיין והם נקראים ביחד 'שי ודרור'. גם עדי שילון תככב לכם במסך, בתו של המנחה דן שילון, מפיקה ועורכת טלוויזיה ידועה. בדובדבן שבקצפת נמצא ליאור דיין, עיתונאי ובנו של השחקן אסי דיין ז"ל.  ליאור כיכב בעונה הקודמת של הסדרה, ועכשיו אחרי שאשתו ילדו ילד, הוא ממשיך לעונה החדשה ומתעד לנו את חייו בתור אבא.

תקציר מחוברים + עונה 2 פרק 14: עונה שנייה של סדרת הדוקו ראליטי המצליחה של הוט, מכניסה אותנו לחייהם של שישה מפורסמים בישראל, ונותנת בשבילנו הצצה חטטנית למדי, לאורך חייהם היום-יומי, התמודדותם עם הקשיים והמכשולים, ובעיקר מראה לנו את הצד האמיתי שלא נראה דרך החיוכים המזויפים באירועים מתוקשרים. תוך תיעוד חושפני, הם מנסים ביחד לפתור דילמות שונות בחייהם בקשורות במונוגמיה, שליטה, גבולות ונאמנות. הכנות הגדולה להיחשף ולהדליק את המצלמה ברגעים שהיית יותר שמח להסתיר, מלמדים את עוצמת חייהם והאומץ להיחשף מול הצופים. שישה מפורסמים יוצאים למסע חשיפה גדול ואמיתי אל לב הצופים ומתעדים הכל.

מחוברים פלוס 2 פרק 14 לצפייה ישירה:
אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת, ולכן לא מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.



ראשונים ברשת: הפרק המלא זמין עכשיו לצפייה ישירה מהמחשב, הפלאפון והטאבלט. המשיכו לעקוב אחרינו, ותצפו בפרקים מלאים לפני כולם ברשת.

גולשים יקרים שימו לב: במהלך הפרק תשמע אזעקת צבע אדום. אזעקה זו מוקלטת, ואין צורך להיבהל. צפייה מהנה. שתפו ופרסמו את הפרק לחברים.


מה דעתכם על הפרק? מה אתם חושבים על עדי שילון? הגיבו בתגובות.

20 תגובות:

  1. עדי שילון - אני מאוהב בך!

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת..? בעיני כזו מפונקת וחלולה! ודביקה!!!

      מחק
    2. עדי בחורה יפה, אבל היא מתנהגת כמו ילדה קטנה ומפונקת, לא הרבה גברים אוהבי את זה אז אם בא לך להתחתן תתחילי להתבגר, צאי מהסרט של "הם חיו באושר ואושר" בזוגיות יש עליות וירידות וצריך להתגבר, זה כמו פרח, אם לא משקים אותו הוא לא גדל.
      בהצלחה.

      מחק
  2. עדי יקרה,
    הפחד שלך שלא יאהבו אותך מנהל אותך לגמרי,
    מה קרה בסיטואציה הזו? הוא לא אמר תהי אחרת הוא אמר קשה לי אני צריך יותר לאט.
    למה זה לא לאהוב אותך מבחינתך.
    את לא תמצאי מישהו בידיוק כמוך כי רוב הפעמים אנחנו לא רוצים להיות עם מישהו כמונו.
    תני לאנשים בחייך צ'נס להיות איתך, צ'נס להתנות בעקבות ולעצמך להתשנות בעקבותם


    השבמחק
    תשובות
    1. לא נכון, הוא נשמע כמו בחור שנמאס לו ולא יודע או רוצה להגיד דברים בצורה ברורה, אז במקום הוא מייבש אותה. טוב עשתה שארזה אותו ויפה שעה אחת קודם. הוא גם נראה משעמם כהוגן. בהחלט לא אבדה גדולה.

      מחק
  3. תודה על השיתוף!

    השבמחק
  4. מקסימה.. אמא שלך אמרה לך דברים חכמים, אימצתי לעצמי.
    בכל מקרה, הוא רק רצה להאט את הקצב. לא כולם מתאימים לנו בקצב התאהבות ועל זה לא הייתי פוסלת.

    השבמחק
  5. היא חמודה אבל אשכרה מדברת בלי הפסקהההההה

    השבמחק
  6. להיפרד ממשפחת האם..ולהבין את עצמך אל מול העולם ...בסוף זה יתאזן

    השבמחק
  7. אם היא היתה אוהבת אותו באמת כמו שהיא טענה אז היא היתה נותנת לו את הזמן. זה אהבה. אבל הוא באמת פשוט התאים לה למשבצת, נראה טוב ורוצה אותה- זה כל מה שהיא חיפשה. היא לא מסוגלת כרגע לראות אך אחד אחר חוץ מהצרכים שלה - וזו הסיבה שהיא לא בשלה לאהבה וגברים מרגישים את זה. אף אחד לא רוצה להיות ממלא מקום בחיו של מישהו. אנחנו מחפשים אכפתיות ורגישות אמיתית, ואז מסכימים להתאהב. התבגרות נעימה עדי.

    השבמחק
  8. עדי בחורה יפה ומיוחדת כיף לשמוע אותה מתנסחת בבהירות מבחינה מילולית ומבחינה רגשית .אני חושבת שעשתה את הדבר הנכון ביותר ולמרות הקושי הכרוך בכך, משפחת שילון משפחה מצחיקה והומוריסטית!!!

    השבמחק
  9. כאזת מעייפת. מ פ ו נ ק ת. ילדותית. חושבת שהשמש זורחת לה מה?@%. ממש לא מעניינת. כמה בן אדם יכול להיות מלא בעצמו. פשוט פרזיטית כפוית טובה. מצטער זאת האמת לפחות על פי הסדרה ומישהו צריך להגיד לך את זה

    השבמחק
  10. פשוט ילדה נוראית.
    את הדרמה לקחה כנראה מאבא שלה (מה הקטע שלו עם הלשון בחוץ כל הזמן) שעבר זמנו כבר.
    רחמים פשוט רחמים עלייה.
    אבל למה הצחוק המזוייף הזה כל הזמן ?

    השבמחק
  11. מתוקה, כנה ומלאת קסם
    מאחלת לה להיות שלמה עם עצמה

    השבמחק
  12. עדי שילון - עשית חכם!

    השבמחק
  13. הסעתי את אבא שלך במונית תקופה לא מבוטלת ובלשון המעטה לא סבלתי אותו . ודרכך עדי למדתי להבין שפשוט פיספסתי אותו .את מהממת מצחיקה יפהפיה חכמהומגיע לך שיאהבו אותך עד כלות . אני מחכה בציפיה דרוכה לקרוא במדורי הרכילות על החתונה שלך האמיני לי שזה יעשה אותי מאושר . כי פשוט מגיע לך.

    השבמחק
  14. אני גם הייתי בורחת אם היו נופלים עליי ככה. "זה מושלם!! זה וואוו אני אוהבת אותך*200" מלחיצה! תירגעי אישה..בקיצור צריכה שיעור בזוגיות. ככה זה יבריח כל בר דעת.

    השבמחק
  15. אני לא מבינה אותה.. כולה הכירו לא מזמן וכבר כל ההכרזות האלו שכל כך מורידות.. "אתה מושלם, הכל אצלך מושלם" זה שהלב שלו לא 'התפוצץ' בשניה שהוא ראה אותה זה אומר שלא יהיה סיכוי לאהבה חזקה ומטורפת?!? ממש לא!!! ממרומי שנותי (39) אני ממש מזדהה איתו , לא אומרת שצריך להתפשר על אהבה, ממש לא. אבל ראבק-מתוך הפחד שלה היא ממש הורסת במו ידיה משהו שיכול היה להיות נפלא!

    השבמחק
  16. אמא שלה צדקה כשאמרה שהיא בוחרת להרגיש דחויה, כי הוא לא דחה אותה, רק ביקש שהיא תתאים את הקצב שלה שלו- שזה מאד מאד לגיטימי. השינוי היחיד שהיא היתה צריכה לעשות- זה להתבונן ולהקשיב לקולות שעולים לה- שהיא לא אהובה , ודחויה, ובהם לטפל!!! הוא לא הבעיה! חוסר הערך העצמי (שכולנו סובלים ממנו במידה זו או אחרת) שמנהל אותה- הוא הבעיה!!! תעבדי על עצמך, תתפתחי! ואז אף אחד לא יגרום לך להרגיש דחויה.

    השבמחק