דפים

מחוברים פלוס עונה 2 פרק 26


פרק חדש של מחוברים פלוס עונה 2 לצפייה ישירה סדרת הדוקו של חברת הוט חוזרת בעונה שנייה עם כוכבים חדשים ובמרכז עלילת מחוברים פלוס עונה 2 פרק 26 נמצאים כוכבי הסדרה ובניהם אורלי וילנאי וגיא מרוז, זוג נשוי. הם מגישי תוכנית הבוקר בערוץ עשר הנקראת 'אורלי וגיא', צוות או יותר נכון הזוג הכי נחשב על המסך, שמנסים לעשות צדק וחמלה כלפי האחר. דניאל אסייג, סטנדאפיסט ובנו של שלום אסייג, נשוי פלוס ילדה. דרור רפאל, שדרן רדיו ידוע וותיק ברדיו, ידוע עם שותפו שי גולדשיין והם נקראים ביחד 'שי ודרור'. גם עדי שילון תככב לכם במסך, בתו של המנחה דן שילון, מפיקה ועורכת טלוויזיה ידועה. בדובדבן שבקצפת נמצא ליאור דיין, עיתונאי ובנו של השחקן אסי דיין ז"ל. ליאור כיכב בעונה הקודמת של הסדרה, ועכשיו אחרי שאשתו ילדו ילד, הוא ממשיך לעונה החדשה ומתעד לנו את חייו בתור אבא.

תקציר מחוברים + עונה 2 פרק 26: עונה שנייה של סדרת הדוקו ראליטי המצליחה של הוט, מכניסה אותנו לחייהם של שישה מפורסמים בישראל, ונותנת בשבילנו הצצה חטטנית למדי, לאורך חייהם היום-יומי, התמודדותם עם הקשיים והמכשולים, ובעיקר מראה לנו את הצד האמיתי שלא נראה דרך החיוכים המזויפים באירועים מתוקשרים. תוך תיעוד חושפני, הם מנסים ביחד לפתור דילמות שונות בחייהם בקשורות במונוגמיה, שליטה, גבולות ונאמנות. הכנות הגדולה להיחשף ולהדליק את המצלמה ברגעים שהיית יותר שמח להסתיר, מלמדים את עוצמת חייהם והאומץ להיחשף מול הצופים. שישה מפורסמים יוצאים למסע חשיפה גדול ואמיתי אל לב הצופים ומתעדים הכל.

מחוברים פלוס 2 פרק 26 לצפייה ישירה:
אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת, ולכן לא מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.



ראשונים ברשת: הפרק המלא זמין עכשיו לצפייה ישירה מהמחשב, הפלאפון והטאבלט. תנו לייק ושתפו את האתר, ונמשיך להביא לכם פרקים לפני כולם.

הפרק זמין באיכות HD! שתפו והפיצו את האתר לחברים. צפייה מהנה

25 תגובות:

  1. דרור,
    אתה אגואיסט חסר רגישות. אתה בכלל לא רואה ולא סופר את האשה שלך. אתה כביכול בא למשא ומתן אבל אם זה לא קורה בדרך שלך בהסכמה , זה יקרה בדרך שלך בלי הסכמה. אז לאיזה הסכם רצית להגיע?
    אשתך פשוט אומללה ומפוחדת מדי כדי להגיד מה היא באמת רוצה וגם לעשות את זה. אתה פשוט מנצל את זה לרעה.
    פשוט בריון

    השבמחק
    תשובות
    1. אשתו מקסימה

      מחק
    2. דרור יצור עלוב ודוחה
      אני מקווה שמרינה תראה את עצמה עכשיו בתוכניות המשודרות וזה יתן לה פרספקטיבה אחרת ואומץ להחליט

      מחק
    3. גם אם אתם לא מסכימים איתו- מה זה השפה והקללות האלו? אתם הדוחים . לא הוא.

      מחק
  2. ליאור דיין אתה מקסים! אתה עוד תצליח להגיע למקום בו אתה אמית עם עצמך ועדיין מצליח. התוכנית בוקר הזאת לא שוווה בלעדייך. היית נקודת אור בין כמה פנליסטים חשוכים מאד שם.

    השבמחק
  3. אז ככה, עדי צודקת שהיא מגנה על אמא שלה. היא לא צריכה להתנצל על זה. וזכותה לא לאהוב את שאולי...בכל זאת הוא התנהג לא משהו בעבר אבל אליה לכבד את הזוגיות שאמה בחרה. היא אישה בוגרת. שנית, ליאור היקר, אני נהנית לראות אותך כל פעם מחדש, אתה הבן אדם הכי מורכב והכי אמיתי שאי פעם ייצא לי לפגוש על מרקע. אשתך מקסימה . שמור עליה. דרור ומרינה, ליבי איתך מרינה אבל את אישה מאוד תמימה . לא תוכלי לשמור על דרור כל החיים לידך בידיעה שעוד שניה הוא מנשק אותך בלהט. אין שם ביניכם כלום ברמה המינית תשוקתית. תתגרשו. ושכל אחד ייעשה את חדש מחדש. למה אתה דרור מתעקש להשאר בבית הזה בפרדסיה ולשגע את כל המשפחה שלך בשאלה : מי אני ומה אני????? למה זה טוב? שחרר אותם מזה. צא מהבית ותחייה את חייך. הילדים שלך לעולמים.מרינה לא. חוזרת לליאור - אתה עיתונאי מחונן וציני תמשיך את העשייה הזו לנצח, היא מחזיקה אותך שפוי ומאושר.

    השבמחק
  4. דרור אתה חי בסרט. אתה אגואיסט שלא רואה אף אחד, רק את התשוקות שלך. פשוט אכזבה אחת גדולה!!!! מי אתה בכלל??? גם רוצה להיות בבית וגם לזיין מהצד. תלך עם האמת שלך כבר.

    השבמחק
  5. מרינה, את רק בת 40 ויש לך אישיות חזקה ונהדרת....דרור לא יהיה בן זוג שלך, הוא חצה את הקוים. את לא מעורבת בזה, אבל עליך להתמודד עם התוצאות. חפשי לך זוגיות טובה -יש לך כל כך הרבה מה להביא אליה.....אל תחכי לדרור...הוא אבוד בשבילך...

    השבמחק
  6. איזה יופי, עדי לא בכתה בפרק הזה. כל הכבוד. וגם הפגינה בגרות ויציבות. יפה מאוד

    השבמחק
  7. דרור , אתה לא יכול לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, רואים שאתה כל כך לא שלם עם מה שעשית ולכן אתה רוצה להשאיר את הדברים כמו שהם , אבל הלו..הם כבר לא כמו שהם!

    אמא של עדי שילון מצפה שתהייה קבלה שלמה של הזוג שלה ? נו באמת פה זה כבר כפייה לא חייבת להיות קבלה כמו שמקבלים הורים שלא אנחנו בחרנו , פה עוד יש לאמא שלה בחירה אבל הפעם היא כבר לא לבד היא עם ילדים אז היא לא יכולה לכפות אותה עלהן ואם הם רוצות להיפגש רק משפחה דם אמיתי אז זכותם המלאה והאמא צריכה לכבד את זהת ועדי זאת שחצנות שחבל על זמן לחשוב שלאמא שלך מגיע אלוהים - לא קיימת האישה הזאת ובמיוחד לא אמא שלך השרוטה

    השבמחק
  8. אמא של עדי לא "שרוטה" ועדי לא "שחצנית שחבל על הזמן" - אני לא מבינה את הדיבור הנמוך והבוטה הזה. הן שתיהן נשים מורכבות, מלאות רגש ותשוקה שכן, תתפלאו, לפעמים גם מסוגלות לטעות. כמה נוח לשבת מול המסך, להתענג על הקונפליקטים שאחרים מתעדים באומץ ולגדף ולחרף אותם תוך כדי בהייה במסך. את בוודאי מרגישה מושלמת כשאת עושה את זה? הזדמנות לא לחשוב על חולשותייך שלך?

    השבמחק
  9. דרור ומרינה, מרינה ודרור...מרינה - איך את סובלת את זה ?! איך את עוד מחייכת כשהוא מעלה את הרעיונות המופרכים האלו על השולחן?! איך את עוד עונה על השטויות שלו בצורה עניינית?! איך את מאפשרת לו את חופש הביטוי המופרז הזה?! די. את מבזבזת את השנים הכי יפות שלך על גבר שמחפש להיות גברים ולדבר על זה כמה שאפשר. מגיע לך כל כך הרבה יותר - לך ולילדים שלך שעוברים טראומה עם אבא שנמצא כל היום בבית ובערב הולך לישון בדירת רווקים עם בירה ביד. דרור שאל אותך למה את לא מקדמת יחסים עם גברים ולא ידעת מה לענות אבל נראה לי שבעיקר היית נבוכה - אולי לא רצית להגיד לו שאת איפשהו מחכה לו או שאולי אין לך כוח או שבכלל אין לך לב לעשות את זה לילדים שגם ככה עוברים טראומה - מה שבטוח הוא שכל עוד דרור שורץ לך בבית, אף גבר לא ייכנס וחבל. תאגרי כוחות ותתחילי מחדש - מגיע לך!!

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי! פוגע בכולם כמו ילד פחדן... תועלתן... לא רואה אף אחד, רק את התשוקות שלך...לך , תשחרר את כולם מהנכחות הצביעה שלך...מרוכז בעצמך

      מחק
    2. מסכימה עם כל מילה

      מחק
  10. לא יאמן... אמא של עדי מתעקשת לא להיות אמא,ולא להבין.

    הבת שלך היתה בפחד על החיים שלך,כי הבן זוג הכה אותך. מה קשה לך להבין שהיא לא משוגעת עליו??

    השבמחק
  11. אישה ששוכבת עם גבר נשוי 7 שנים היא אישה שרוטה ובוודאי אם היא מציעה לבת שלה להשתרלל - אלו היו המילים שלה!...התפוח לא נופל רחוק מהעץ

    ליאור דיין שמור על אישתך היא מאזנת אותך במקומות שאתה לא רואה לבד !

    השבמחק
  12. דרור אתה אגואיסט לא סופר את מרינה ורואה רק את עצמך יש לך מזל אם היית עם בחורה ישראלית אתה יודע שמזמן הייתה זורקת אותך ..

    ליאור "פאף" לא סופרת אותך אתה בשבילה ATM ולא יותר. הזלזול והבוטות שלה ביחס אליך זועקים בכל פעם שאתם ביחד ותראה אותך היא עשתה ממך סמרטוט. אין לך מילה בבית היא מנהלת לך את החיים משפילה אותך, קובעת לך מתי תשמח מתי תהיה עצוב. מה אתה מחפש עם האשה הזאת. לא ברור

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי שלום....לא קצת נסחפת? אשתו אמנם המכנסיים בבית אבל טוב שככה. ליאור לא בדיוק מאוזן 24.7 ולכן היא שם. היא קצת פולניה ולכן הדיבור הזה....לא רעה ולא בטיח. הוא אהבת חייה. הוא נותן לה את הבמה בבית כי הוא צריך את הבמה שלו מול המחשב בחדר הצדדי לכתוב מאמרים. הוא שולט שם...אז הכל מאוזן. הם בסדר גמור. ליאור לא אדם סטנדרטי אז לא הכל זורם. היא ידעה את זה לפני החתונה.

      מחק
  13. ליאור לא הפנים לגמרי את המשמעות של להיות אבא ורצוי שיתאפס כמה שיותר מהר. הוא מתחשבן עם אשתו שהוא לא מקבל ממנה (תשומת לב, יחס, "הגנה מן העולם") כמו בעבר ומדבר על בנו התינוק כמי שהוא בן 16 ויש לו עולם משלו בלי הוריו ולא תינוק שזקוק לטיפול מסביב לשעון ותלוי לחלוטין בהוריו.

    במקום להבין שגם הוא וגם אם ילדו אמורים להעניק כרגע, להיות שם בשביל התינוק, הוא עסוק בחשבונות עם אשתו כאלו הוא ילד קטן והיא חייבת לו משהו והיא לא מחלקת לו מספיק מאותו משהו.
    פשוט מופרך לחלוטין.

    לא רק שהיא לא אמורה להיות כאן במגננה, אתה אמור להשתתף איתה ולהתחלק איתה בטיפול שיכול להיות מאוד תובעני בתינוק.
    ברגע שתישא בעול איתה, יהיה לה זמן לקרוא לך את הטורים (שאתה בא לה בטענות גם על זה, באמת אולי אמא לתינוק צריכה להתנצל שהיא לא קוראת וצופה בכל פיפס של בעלה במקום לטפל בתינוק, לישון או גם לעשות דברים בשביל עצמה, גם היא בן אדם).

    על דרור אין מילים להכביר. רוצה להנות מכסות ומצג של משפחה וגם לחגוג עם גברים בלילות. ניכר שחשוב לו שבתעודת הזהות שלו יופיע הסטטוס "נשוי", אבל מעבר לאותה קליפה ריקה, הוא בהחלט לא מתכוון להגביל את עצמו כגבר נשוי ולא ממש מעניין אותו אם זה שובר את ליבה של אשתו וילדיו, אם זה מביך אותה ומשפיל אותה שכל העולם רואה שבעלה חוגג עם זרים בלילות והוא אינו ישן איתה כלל.

    הוא מדבר על זוגיות ומגדיר אותה כחירות מינית מוחלטת, מעין מצב שלם של רווקות שבו כשבא לו ומתאים לו, הוא מגיע ונהנה מבית מתוחזק, שיחות חביבות עם אם ילדיו, מכך שתקבל אותו בסבר פנים יפות ותתעלם לחלוטין מחיי הרווקות שלו ומכך שהוא כלל אינה מעוניין בזוגיות איתה אלא בסוג של ידידות חברית ומשירותיה כמתחזקת בית ומגדלת ילדים.

    דרור רוצה להיות רווק עם סטטוס ופריבילגיות של נשוי. מורח את התיאור במילים סתומות ומושגי שסתום שלא אומרים כלום, כשבשורה התחתונה מנסה לכפות וללחוץ על אשתו החוקית להסכים לכך שהוא "יבגוד" בהסכמה ויעשה מה שהוא רוצה והיא תקבל את זה ולא תוכל אפילו לזעוק כמה זה מכאיב לה, משפיל אותה או פוגע בה.

    למעט דניאל, הגברים בסידרה לא יוצאים משהו בפרקים האחרונים. מאוד מאכזב להכיר את הצד הזה של ליאור דיין.

    אגב, קשיי פרנסה ודילמות שמציג ליאור קיימות בהרבה מקומות עבודה וסוגים של מקצוע, זה לא ייחודי וכל אחד מנסה למצוא את נקודת האיזון בין הצורך להתפרנס למה אתה מוכן לעשות בעבור זה- וזה בסדר גמור שהתשובות יהיו שונות בתקופות שונות של החיים ובהתאם לאילוצים וזה בסדר גמור להתלבט בקשר לזה או לשלם מחירים אם לא מוכנים.

    השבמחק
  14. אסייג מתחיל לייגע אותי. בהתחלה הסיפור שלו עורר בי הרבה אמפתיה, אבל כמה אפשר להמשיך ככה, לנסות ולהתאכזב ולנסות שוב עוד מאותו הדבר ולהתאכזב שוב באותה דרך? למה? נכון שהוא עוד צעיר, ועושים כל מיני דברים כשצעירים. אבל די. ואגב, זה שאנשים מגיבים לסיפור שלו זה כי הוא נחשף בפניהם (מרצונו) ואיכפת להם. אם מעצבן - אל תקרא (ובפעם הבאה, אל תשתתף בתכנית ריאליטי דוקומנטרית).

    השבמחק
  15. מרינה אני מעריצה אותך! את אישה מדהימה ומקסימה ומגיע לך בנזוג. לגבי אמא שילון - ההתנהגות שלך דוחה!!!
    ליאור - מאוהבת בך לאורך כל התוכנית עוד מהתוכנית הקודמת!
    עדי - סוף סוף לא בכית פרק אחד!

    השבמחק
  16. מת עלייך עדי .. את מתוקה ומלאת שמחת חיים ..

    השבמחק
  17. דרור פשוט מזעזע.
    כמה בן אדם מסוגל להיות מרוכז בעצמו??
    רוצה את חיי המשפחה בבית בקדימה עם האישה והילדים ומשאיר את אישתו תלוייה באמצע, בשום מקום.......... היא הרי לא שינתה את הנטיות המיניות שלה, היא התחתנה עם גבר שפתאום התהפך או חי בשקר מהיום הראשון ועכשיו הוא מצפה ממנה להמשיך לחיות חיי משפחה רק לא לקבל ממנו דבר בתמורה. הזוי

    השבמחק
  18. מרינה את אישה סקסית בטירוף, חוש ההומור, האינטליגנציה והאופי שלך כובשים, מגיע לך כ"כ הרבה יותר מזה. גם אני מצטרפת לתקווה של אחרים כאן שלאחר שתצפי בכל הפרקים תביני את זה ותעריכי את עצמך יותר. דרור תמיד יהיה שם כשותף לגידול הילדים, אבל אין הגיון ואין סיבה להמתין שיתפוס שוב את תפקיד בן הזוג, וכנראה שהוא עושה גם לך טובה, כי את באמת טובה מדי עבורו .

    השבמחק
  19. דרור פשוט התאהב בעצמו, זה מה שקרה, והוא עושה לאישתו מניפולציות זולות. זו לא החלטה הדדית. וזה עניין של נוחות. אני הייתי פשוט שמה לו גבול במקומה ובוחרת מה לעשות לבדי עבור עצמי, בלעדיו.

    השבמחק