דפים

מחוברים פלוס עונה 2 פרק 28


פרק חדש של מחוברים פלוס עונה 2 לצפייה ישירה סדרת הדוקו של חברת הוט חוזרת בעונה שנייה עם כוכבים חדשים ובמרכז עלילת מחוברים פלוס עונה 2 פרק 28 נמצאים כוכבי הסדרה ובניהם אורלי וילנאי וגיא מרוז, זוג נשוי. הם מגישי תוכנית הבוקר בערוץ עשר הנקראת 'אורלי וגיא', צוות או יותר נכון הזוג הכי נחשב על המסך, שמנסים לעשות צדק וחמלה כלפי האחר. דניאל אסייג, סטנדאפיסט ובנו של שלום אסייג, נשוי פלוס ילדה. דרור רפאל, שדרן רדיו ידוע וותיק ברדיו, ידוע עם שותפו שי גולדשיין והם נקראים ביחד 'שי ודרור'. גם עדי שילון תככב לכם במסך, בתו של המנחה דן שילון, מפיקה ועורכת טלוויזיה ידועה. בדובדבן שבקצפת נמצא ליאור דיין, עיתונאי ובנו של השחקן אסי דיין ז"ל. ליאור כיכב בעונה הקודמת של הסדרה, ועכשיו אחרי שאשתו ילדו ילד, הוא ממשיך לעונה החדשה ומתעד לנו את חייו בתור אבא.

תקציר מחוברים + עונה 2 פרק 28: עונה שנייה של סדרת הדוקו ראליטי המצליחה של הוט, מכניסה אותנו לחייהם של שישה מפורסמים בישראל, ונותנת בשבילנו הצצה חטטנית למדי, לאורך חייהם היום-יומי, התמודדותם עם הקשיים והמכשולים, ובעיקר מראה לנו את הצד האמיתי שלא נראה דרך החיוכים המזויפים באירועים מתוקשרים. תוך תיעוד חושפני, הם מנסים ביחד לפתור דילמות שונות בחייהם בקשורות במונוגמיה, שליטה, גבולות ונאמנות. הכנות הגדולה להיחשף ולהדליק את המצלמה ברגעים שהיית יותר שמח להסתיר, מלמדים את עוצמת חייהם והאומץ להיחשף מול הצופים. שישה מפורסמים יוצאים למסע חשיפה גדול ואמיתי אל לב הצופים ומתעדים הכל.

מחוברים פלוס 2 פרק 28 לצפייה ישירה:
אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת, ולכן לא מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.



ראשונים ברשת כמו תמיד: הפרק המלא זמין עכשיו לצפייה ישירה מהמחשב, הפלאפון והטאבלט. המשיכו לעקוב אחרינו, ותצפו בפרקים מלאים לפני כולם.


32 תגובות:

  1. זה ממש אבסורד ומגוחך שלא יודעים כלום על הילד של אורלי. האם הוא בכלל חי איתה? עכשיו אם זה לא היה רלוונטי אז ניחא אבל כל החשיפה שלהם נוגעת כמעט כולהרק לעניין האובססיה סביב ילד נוסף אז זה מאוד מתבקש לדעת מה עם הילד הביולוגי שלה. אני מבינה את רצון שלה לא לחשוף אותו אבל גם לא לדעת עליו ממש כלום אפילו לא אם הא חי איתה זה ממש להוריד לגמרי את האמינות של כל "החשיפה" שלהם. למעשה הם לא נחשפים בכלל. כל הצילומים שלהם נסבים סביב האובססיה לילד נוסף וזה ממש מתיש ולא אמין.

    השבמחק
    תשובות
    1. מה יש לה ילד? לא ידעתי בכלל

      מחק
    2. כל-כך הרבה זמן התאפקתי עם התהיות בנוגע לילד של אורלי, והנה - העזת לכתוב את התהיות שלי אחת לאחת. תודה.
      מדוע לא מדברים על המקום בו גדל הילד? מדוע הוא איננו גדל איתה[כמדומני - כשהתגרשה כדי להינשא למר מרוז הילד היה מאוד צעיר]. איך אפשרי לבסס סדרה על כמיהה אובססיבית לילד שאין, כאשר לא נאמרת מלה אחת על יחסיך עם הילד הקיים. מדוע האובססיה הזאת אם את טוענת לזוגיות טובה עם אב לשלושה ילדים[אחד מהם נשוי] שאוטוטו אולי יהפוך לסבא, כאשר גם לך ילד משלך?! בלתי נתפס, כואב לצפייה, מטריד, אגוצנטרי ומאוד בלתי אמין.
      ...ואני גם שואלת את עצמי - כמה נפגעים היו בדרך לחיבור הזה בין וילנאי למרוז[שמלינים כלפי מנחם בן אשר הציג דברים ידועים לכל אודות אנשים שאינם מפסיקים לחשוף את חייהם, ומאיימים עליו בתביעה]?!

      הסיפור הזה סביב האובססיה של האימא, אורלי וילנאי, שאלה הם נישואיה השניים והיא בשנות ה-40 לחייה - מותיר חלל גדול וריק בלב הצופים.

      ...ושלא ילינו על התהיות והתגובות - מי שבוחר לחשוף כך את ציציותיו וחשוב לו לעשות זאת כבל עם ועולם, לא רשאי להלין על התייחסות העם והעולם, שהרי להם נועדה החשיפה !

      מחק
  2. תודה רבה!

    השבמחק
  3. דרור אלוהים אתה פשוט פאתטי.אמרת שלאף אחד לא היה איכפת מהילדים שלך עד עכשיו ופתאום איכפת לנו ? רק שדברים רעים קורים אז אנשים מתערבים ומנסים לעזור לחסרי אונים כי הרי ילדים הם בחסותם של אחרים ואין להם את היכולת לפעול לבד בדיוק כמו שלטבעונים איכפת מהחיות אז במקרה שלך אתה עושה ועשית נזק לילדים ולכן הציבור מתערב מה עוד שאתה בחרת לשתף אותנו אז תישא בעלויות של הלשתף כי עכשיו בשבילך " לשתף" זה הבייבי שלך וחבל שאתה לא משתף גם במחלות שאתה נדבק בהם! למה לא?? ראית מה קרה שאמא שלך לא שיתפה ..אז תשתף תשתף ?...מה זה הפעם עגבת ? זיבה ? כלמידיה ?..תשתף אחרת לא תרגיש טוב עם עצמך, לא?
    ימקווה בשביל מרינה שתפסיק להיות סאחבקית וחמאה איתך ושתגלגל אותך במדרגות כבר ותמצא מישהו בריא להכניס הביתה , לך ליובל שלך אתם נראים כמו שני חתולים מסוממים שלא האמנתי שככה זה יכול להיראות בן גברים

    השבמחק
    תשובות
    1. אבל במה הציבור מתערב? מניין הביטחון הגדול שלילדים של דרור נגרם נזק, מלבד עצם העובדה שעתיד היחסים בין הוריהם לא ברור (מה קורה אצל הרבה מאוד זוגות גם בלי "יציאה מהארון"? אתה קובע שהוא "עשה ועושה" נזק לילדים. על סמך מה? על פניו, ממה שרואים על המסך, לא רואים נזק מיוחד, ומעבר לזה אין לך דרך לדעת. "הציבור" קובע בידענות שנגרם להם נזק, ואין לו על מה להתבסס (חוץ מהעובדה שדרור עשה דבר חריג, שזה לא משהו רציני להתבסס עליו).

      לגבי מרינה - גם אני מקווה בשבילה שתמצא את הכוחות להשתחרר מדרור, כי היא עושה רושם ברור שהעסק פגע ופוגע בה ושהוא כופה עליה הסדר שהיא לא מסכימה לו.

      מחק
    2. מה לעשות ילד עדיין לא יכול להתומדד עם ידיעה כזאת שנוחתת עליו, את הנזק אף פעם לא רואים מיידית והוא גם בדרך כלל לא משהו שנראה לעין , אני בטוחה שיש ילדים בבית ספר שיהיו להם באמתחכם כמה מילות גנאי שיזרקו לעברו בהזדנמנות הראשונה
      גם הורים שמתגרשים עושים נזק מסוים לילד שלהם ולכן תמיד מנסים להימנע מזה ולחכות שהילדים יגדלו או להיפרד בצורה הכי טובה אבל לא תמיד קורה ונזק קטן או גדול תמיד יהיה

      מחק
    3. יפה, כמו שחשבתי, לא ענית לי, כי אין לך תשובה. "מה לעשות ילד עדיין לא יכול להתמודד עם ידיעה כזאת" זאת השערה כללית כזאת שלך, לא עובדה. וגם זה שיש איזה ילדים שיזרקו לעברו כמה מילות גנאי, זה לא רציני. אםכל מה שיש לך זה ה"מה יגידו כמה ילדים לא-סובלניים בבית הספר", אז מוטב כבר לא לעשות שום שינוי בחיים, ובטח לא לעשות משהוו שהוא טיפה לא מקובל, כי חו"ח איזה ערס קטן (שממילא מוצא עילה להציק לכל ילד שזז בביה"ס) יכול להתחיל לומר לילד "אבא שלך הומו" במקום סתם לומר לילד "יא מכוער חנון, אמא שלך זונה" כמו שהוא עושה בדרך כלל (ובלי קשר לזה שהאמא של הילד בכלל לא זונה).

      הורים שמתגרשים מנסים (אם הם אחראים) להיפרד בדרך טובה, כן. הרושם שלי הוא שגם דרור ומרינה מנסים לעשות כך, במידה וייפרדו (ואני מאמינה שהם הולכים להיפרד במוקדם או במאוחר. אי אפשר להחזיק ככה לאורך זמן וגם מרינה תגיד מתישהו די). אני לא יודעת איפה אתה חי בדיוק, אבל בחברה הישראלית שאני מכירה, כבר מזמן מזמן שלא מקובל לחכות לגירושים "עד שהילדים יגדלו". היום מקובל לחשוב שההמתנה הממושכת בבית מלא תסכול, איבה וזרות עושה יותר נזק מפרידה. לפעמים מחכים כמה שנים כדי לצבור בטחון אישי וכלכלי. לא מחכים עד שהילדים יגדלו. ויעידו על כך אחוזי הגירושים גם בגילאים האלה.

      מחק
    4. ההערות של ילדים בבית ספר משפיעות ופוגעות לאורך זמן וזו לא השערה- זאת עובדה! .כמה מילות גנאי זה לא רציני? ..אני מניחה שאת\ה עדיין לא הורה- ברור שאפשר להמשיך לחיות ולגדול יפה אבל זה משבר שהילד עובר ואם אפשר למנוע ממנו את זה אז למה לא ? ולגבי המשבר שהאב עובר זה כבר בעיה רצינית שלו שלמעשה היא מעין תרמית והוא נישא למרינה במירמה אם הוא ידע שהוא נמשך לגברים - זה לא בא ככה סתם ביום אחד זה מתפתח בגיל הנעורים - ואם את טוענת שאפשר לגלות את זה רק אחרי שעושים ילדים ומשפחה אז מכאן שזו " הומאויות" מהסוג של המיתרנות והסקרנות המינית ולא מהסוג המולד שאני מאמין שקיים
      דרור היה צריך לבלוע את הצפרדע שלו לבד ולפחות לא לשתף את העולם וילדיו בזה אם בא לו לשנות כיוון כי זה שוב נחשב מעשה מרמה אם התחתן עם מרינה רק כדיי להגשים את עניין הילדים ואחכ להיות מי שהוא באמת

      מחק
    5. את/ה מניח/ה הנחות שגויות כל הזמן. אני אמא לשני ילדים בגילאי בית ספר - ובכל זאת אני חושבת כך, כן, אין איזה צבא אחיד של הורים שכולם חושבים רק כמוך סרגע שנהיים הורים. ואת/ה לא ניסית לקרוא את מה שכתבתי. הערות של ילדים משפיעות - והן קורות תמיד, גם אם ההורה מציב לו למטרת על להיות ההורה הכי סטנדרטי וסולידי בעולם ולא למשוך את תשומת לבו של אף אדם בעיר. מבין? והילד היה עובר משבר גם אם הוריו היו נפרדים כי הם הגיעו למסקנה שאינם יכולים לחיות יחד עוד כי לאבא יש נטייה שהוא מדחיק והוא מתוסכל כל הזמן.

      אין לך מושג מתי התפתחה הנטייה של דרור, מה הוא חשב לעשות איתה, ואת/ה מאו'ד מאוד שיפוטי. כמו שאתה קובע שדרור היה יכול לדעת מראש שהנטייה שלו (אם ידע עליה) תדפוק מראש כל סיכוי לחיי משפחה עם אישה וילדים, ולכן זו "מירמה", כך אפשר לומר על כל זוג שמתגרש שהם היו צריכים לדעת מראש שהם לא מתאימים ושזה לא ילך, לראות את הסיכוי הגבוה לגירושים ולמשבר לילדים (למעלה מ-30%!) ולוותר על הכל מראש. הרי בזמן ההתאהבות אנשים מתאהבים וחושבים שזה יצליח ומתעלמים מנקודות בעייתיות (והן ישנן, כמה זוגות מושלמים אתה מכיר?) איזו תרמית! אז אולי, לשיטתך, הכי טוב לכולנו לא לעשות ילדים בכלל כדי שחו"ח לא ייגרם להם משבר ביום מן הימים.

      האמת היא שאי אפשר לבודד את הילדים מהחיים ולמנוע מהם כל משבר בחיים. זו אשליה. מה שכן אפשר לעשות זה שבזמן סיטואציה עם פוטנציאל למשבר, להיות עם הילדים ולחזק אותם. אין סיבה לחשוב שדרור לא עושה זאת.

      מחק
  4. פרק מעולה. כולם היו כל כך כנים וצודקים.

    לא יאמן שתוקעים איזו פסיכולוגית שמגיעה לחטט ולפגוע בפרטיות של אנשים שמוכנים לשמש כאומנה. מנסה למצוא סדקים ולהעיר הערות על תגובות נורמליות, לדברים אישיים, לנתח ולהפוך בתשובות שלהם, לחטט ולחפש כמו במאי בשקל בתוכנית ריאליטי זולה- איפה הכפתור שילחץ על משהו שיתן לה לכתוב הערות בדו"ח שלה.
    כשהם עונים תשובות "טובות" היא באה אליהם בטענות שהם חושבים שיהיו מסוגלים להתמודד עם דברים שהם לא יודעים כיצד יתמודדו איתם (והם עונים לה בבגרות ובכנות שגם לפני שהפכו להורים לא ידעו כיצד זה יהיה ושהם עומדים אצלה למבחן).

    מגוחך, איך "מקצוע" הפסיכולוגיה מחפש להרוס כל חלקה טובה וגם אנשים טובים שרוצים לקחת על עצמם לשמש כמשפחת אומנה, צריך לפגוע להם בפרטיות, לחטט להם בפצעים ולחפש חומרים עליהם, לכתוב דו"חות ולדרוש מהם תשובות על דברים אישיים כשאין לכך שום דבר שתורם לא לתהליך, לא למסוגלותם ולכלים שלהם להתמודד עם לשמש כמשפחת אומנה.
    במקרה הגרוע זה יערער מעט אנשים ויגרום להם לסגת מהתהליך כי שמו אותם בסיטואציה לא נעימה שלא לצורך, ובמקרה הכי טוב- זה סתם מציק ולא משרת שום דבר חוץ מפרנסה לעוד פסיכולוגית.

    דניאל מאוד כנה ומנתח נכון את המצב. הוא רוצה שעדן תאהב אותו ותרצה בו יותר. הוא מת עליה, אבל קורה נכון שהיא נותנת הרבה פחות ממנו, ומסוייגת יותר- לרגע אחד היא שם לגמרי איתו, ורגע אחר נסגרת ופחות מעוניינת.
    הוא רואה הכל נכון.
    גם ענה נכון לאנשים.

    דרור, שעם כל ההסתייגות של מה שהוא עושה למרינה ולילדים, אמר הכל נכון על התגובות של האנשים (לא רק משעשע אלא גם חד ואמר הכל כמו שהוא).
    הוא עדין מסוחרר לגמרי ומצחקק כמי שמאוד מוקסם מהאקס הצעיר ואם לא היה תוך כדי משאיר את מרינה כבולה ותקועה מלהתקדם הלאה וחי איתה בסוג של שקר עדין (ואם לא היה פוגע בילדיו תוך כדי)- הכל היה סבבה. הוא לגמרי לא שם בקשר עם מרינה, שכבר עזב מזמן אבל רוצה להנות מהפריבילגיות של להשאיר אותה כבולה אליו. יש שם הרבה ניצול, וניכור/ אדישות לפגיעה שהוא פוגע בה.
    אגב, אין שום דבר כזה "להפיל סטרייט". דרור נמשך לגברים ומימש זאת.
    הוא לא היה סטרייט ופתאום הפך לגבר שנמשך לגברים. הוא פשוט לא מימש זאת עד לרגע שבו מימש זאת. מה יש כאן "להפיל"?

    אורלי וגיא אתם כנים ומקסימים וכנראה הורים טובים ואנשים טובים. גיא, שלא תתן שזה ישחק לך בראש ויחלחל אליך. התגובות שלך והתשובות שלך "נורמליות" לחלוטין, אין לך שום אישוז שלגברת פסיכולוגית יש מה לתרום. לא רק מיותר אלא פשוט ברשיון לחטט ולרמוס את הפרטיות של אנשים ועוד בשיפוטיות.
    מגוחך שהיא תנתח תשובות שתתנו ועוד תתיימר להגיד משהו עליכם כאנשים.
    ברור שאתם אנשים שאינם מסוכנים לילדים שיש להם הרבה מה לתת ומגוחך שהמדינה / העמותה מאפשרות את הדבר הזה. מקצוע הפסיכולוגיה נועד לעזור לאנשים. לא לפגוע בהם ולהכאיב ולשחק להם בראש. זהו שימוש חצוף שחוטא למטרתו בטייטל, בכוח וב"סמכות" שניתנה לנושאים במקצוע הזה.

    לא ברור מדוע לא לאפשר לזוג עם כל כך הרבה יכולת נתינה, יציבות ואהבה לאמץ ילד ולא רק לשמש כאומנה. כך או כך- כל ילד/ה שיגיע לביתם יהיה בן או בת מזל.

    השבמחק
  5. הפסיכולוגיות בגרוש האלו. לא להאמין.
    כל אחת חושבת שהיא אלוהים, עם הקול הרך, המלטף, ה-"אהה"..כמה אני מקשיבה וקשובה....להקיא מהן. בגללן הילדים נתקעים ללא משפחות שמשוועות לילד.
    כל מבחני הטמטום (7,9,13 - איזה מספר לא קשור?)
    בטח שהפסיכולוגית הפוסטמה לא תרצה שיצלמו אותה.
    צריך פעם לחקור את כל אותן פסיכולוגיות בגרוש ולדבר עם הילדים שלהן - מעניין איזה חרא יצא.
    הורים ראויים לא יקבלו ילד בגלל הפסיכולוגיות האלו - פשוט מזעזע.
    מי שיקבל הם הורים שקרנים ושחקנים שיצליחו פשוט לעבוד עליהן בקור רוח שלזה הן מצפות.
    בדיוק כמו במבחני מיון הדבילים האלו של המכונים השונים.
    אנשים עם איכויות וחכמים רואים מבעד לטמטום הזה וזה משגע אותם עד איזו תחתית צריכים לרדת ואילו משחקים הם צריכים לשחק על מנת לקבל את מבוקשם ויותר מכך, נאלצים להיות צבועים ולרדת לרמת אותן פסיכולוגיות.

    השבמחק
    תשובות
    1. אז מה רצית? שיתנו לכל אחד שרוצה ילד? חסרים אנסים וסוטים?

      מחק
    2. והילדים המסכנים תקועים במוסדות
      זה כנראה מקום טוב לגדול בו יותר מאשר במשפחה אוהבת על פי הפסיכולוגית

      מחק
    3. לא חסרים אנסים וסוטים, אבל המבחנים המגוחכים האלה הם לא מה שיגלה אילו הורים יתגלו כמשפחה אומנת יציבה, אוהבת והגיונית. מה שהתוכנית הזאת המחישה זה את העובדה שלמעשה אין כלים לדעת את זה. הכלי היחיד הוא היכרות קרובה עם המשפחה, ומה לעשות, כשיש ארגון אומנה ארצי ומסועף, לא יכולה להיות היכרות כזאת (בשיטה הנוכחית). אז נאחזים ב"כלים" הפסיכולוגיים, שהם לגמרי לא מספקים את הסחורה. ואם היה מדובר באנשים פשוטים ולא משכילים ועם זאת בעלי תעצומות נפש, חוכמת חיים, סבלנות בלי גבול וקומון סנס? האם היו "עוברים" את המבחנים? לא בטוח. ואם מדובר באנשים בעלי גישה חינוכית שקצת שונה מזו של הפסיכולוגית (לא מדובר באלימות), שמוכיחה את עצמה אצלם? האם היו "עוברים" אצלה? האמת היא שאין כלים מדוייקים לדעת מי יצליח ומי יאכזב, וכמה שמנסים יותר ויותר לדייק ולהחמיר את המבחנים, הדבר היחיד שזה מצליח לעשות זה להרחיק את אלה שלא ממש נחושים ומוכנים להתאבד על זה, כי הם נשברים בדרך. האם פחות ילדים מגיעים כך למשפחות אומנות לא מתאימות? לא בטוח, וכן ברור שיותר ילדים מאבדים כך את הסיכוי להגיע למשפחה אומנת בכלל. וכך נוצר המצב שישנו עכשיו, שבין ילדים שהוצאו ממשפחותיהם יש בישראל אחוז נמוך ביותר ברמה עולמית של ילדים שמגיעים למשפחה אומנת ואחוז גבוה ביותר של ילדים שנשארים במוסד. חבל.

      מחק
  6. מסכן דניאל אסייג. איך הוא נתקע עם המפלצת הזאת עדן בחיים שלו

    השבמחק
    תשובות
    1. דניאל, יישר-כוח ! אתה אבא טוב[למרות גילך הצעיר, והחסכים הכואבים בתוכם גדלת]. המשך הלאה והתרכז בלבך הטוב, בתבונתך ובאבהות. מניסיון - יתמות[נפשית/פיזית] היא חסר וכאב שאנחנו[לדאבוני] מגלגלים אל תוך הזוגיות שלנו כאשר אנחנו בוחרים באנשים חדשים ומגלים שגם הם מותירים אותנו יתומים.

      גבש את אישיותך, חבק את עצמך, עטוף את עצמך בקומץ חברים טובים, ומי יודע - אולי יבוא היום בו תשיל מעליך חלק מעול היתמות ותמצא את האישה שתחבק אותך.

      מחק
  7. אני לא מחבבת את העובדת הסוציאלית ואת שאלותיה אין ספק שהיא נוקשה.
    אבל לקבל ילדי אומנה זה לא מצב פשוט
    תזכרו בסיפורים על ילדים שהתעללו בהם או הזניחו אותם רגשית.
    או שלא הבינו מספיק את הכמיהה שלהם כן להיות במשפחת הגרעין וכן להגיע לביקור. ילד אומנה יגדל טוב יותר אצל אומנים שידעו להעריך את משפחת המוצא ולהעצים אותם בעיני הילד. כדי שלא יגדל עם תחושות דחייה.
    זה שכרגע מתאים להם להכניס ילד למשבצת של הידוק קשרי המשפחה וןאח נוסף לא אומר שזה טובת הילד
    אורלי וגיא משקיעים המון בעבודה , לא ברור כמה פניות יש להם לילד בפרט בגילם המתבגר שעם כל הכבוד לנדנד עריסה בגיל 53 זה לא פשוט.
    מצד שני או אפשר שלא להתרשם מהם לטובה והם בהחלט אנשים אחראיים,
    אז יש שני צדדים למטבע
    וראוי שכל מקרה ייבדק לגופו

    השבמחק
    תשובות
    1. למה להעצים ולהעריך משפחת גרעין שהתעללה או הזניחה מאוד את הילד שלה?
      מה ההגיון בכך ואת מי זה בדיוק משרת?

      גם לא ברור על בסיס מה את קובעת שלא ברור כמה הם פנויים לילד לאור זה שהם משקיעים בעבודה.
      להיפך, הם אנשים שמשקיעים מכל הלב בכל מה שהם עושים- בדיוק סוג האנשים שנהדר לילדים- כי ישקיעו גם בילד מכל הלב.
      מאיפה את יודעת כמה שעות עבודה יש להם ליום, ומה הקשר לגילם?

      כל הדברים האלה אינם קשורים לפסיכולוגית שהחליטה לחרטט להם, לחפש לבחון אותם ולשאול אותם שאלות אישיות על הילדות שלהם.

      מחק
    2. השאלה אם המבחנים האלה והשאלות ה"מתקילות" האלה הם מה שיאבחן אם אורלי וגיא מתאימים לתפקיד משפחת אומנה או לא. הרושם שלי הוא שהפסיכולוגית פועלת מתוך גישה שהיא פשוט חייבת למצוא בהם איזה פגם ולהעיר עליו, כי אסור לה להוציא אותם "מושלמים". היא גם צריכה לבדוק איך הם מגיבים לביקורת ולכן מצאה את העילה המגוחכת הזאת ("יש לכם פתרון לכל דבר, זה לא בסדר"). היא פועלת לשיטתה, אבל השיטה הזאת גם שקופה וגם לא נראית אמינה כל כך.

      מבחינת שעות עבודה: דווקא נראה לי שהם עובדים בעבודה גמישה ויכולים להתחלק. אני לא יודעת באיזה גיל הילד שיקבלו לאומנה ולא ברור בכלל אם הם יידרשו "לנדנד עריסה".

      מחק
    3. כתבתי בתגובה למעלה משפחות מתעללות ומזניחות. וכוונתי היתה למשפחת האומנה(ולא למשפחה הביולוגית). שבטוחה שאם היא יכולה לספק את צורכי הילד מבחינה חומרית היא משפחה ראויה אבל יש משפחות כאלה שלא מסוגלים לספק את הצרכים הרגשיים של הילד.
      ילד שגדל במשפחת אומנה לא חייב שעבר התעללות במשפחתו, לפעמים מדובר בהורים חלושים או בהורים שמתמודדים עם מוגבלויות שלהם או של ילדהם
      משפחת האומנה צריכה לדעת להכיל ולקבל את הרצון של הילד להיות מחובר למשפחתו האמיתית ולהבין שיתכן שלאחר כמה שנים הוא יחזור אליה - בניגוד לאימוץ.

      מחק
  8. באחד הראיונות איתה אורלי אמרה שבנה היחיד סירב שהיא תזכיר אותו בסדרה או תדבר עליו והם כיבדו את בקשתו ולכן הוא אינו קיים במחוברים.

    השבמחק
    תשובות
    1. ...ומדוע הוא ביקש כל-כך, מדוע הוא איננו רוצה כל-כך; ומדוע הכמיהה הגדולה לילד, כאילו מעולם לא חוותה הריון ואימהות. מדוע לא ברור, אפילו, היכן הוא גדל.

      נדמה, כי לא סתם הילד מאוד מסרב.

      מחק
  9. דרו חרא של בנאדם וזה פשוט עובר כל גבול

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה
      דרור יצור עלוב ודוחה ברמות שאי אפשר לשאת כבר

      מחק
  10. דרור פשוט דוחה מישהי אחרת במקום מרינה הייתה מזמן מחפפת אותו

    השבמחק
  11. דניאל, אתה נבון רגיש צעיר ואבא מדהים. גם עדן בחורה מעניינת אמא צעירה, ילדה בעצמה לפעמים אבל מאוד אוהבת אותך. כדי לממש זוגיות אתם שניהם צריכים לעבוד על עצמכם ולא לפחד מקשיים. לדניאל סיפור אמא סבוך ולכן להכנס לנעלי האישה שאיתך זה לא פשוט.... אבל בהחלט אפשרי, אני מאוד אופטימית בקשר שלכם. למדו לסלוח לעצמכם ואחד לשני ככה מתקדמים וצמחים. אושר הוא אושר אמיתי..והכל בזכותם. הוא ילד סופר נבון וחיובי. קחו אויר ותמשיכו. אתה תבין אותה... ואת נסי להבין את דניאל... הטראומה מהעבר של דניאלה צריכה להיגמר האמינו שאצלם זה יגמר טוב יותר, בהצלחה חמודים��

    השבמחק
  12. רחמים על גיא שחייב ללכת אחרי האובססיה של אורלי לילד !הוא באמת בחור מדהים וצריך לקפוץ לכל שטות שלה.וכמוהן שאין מה להגיד על דרור האפס הזה

    השבמחק
    תשובות
    1. נראה שאורלי מרגישה כל כך חסרת ביטחון בקשר שלה עם גיא שברור לה שבמשבר הראשון הוא מייד יגיד לה ביי ולכן היא חושבת שילש ידביק בנהם - היא גם אמרה משהו כזה באחד הפרקים, אורלי אם היתה חכמה באמת לא היתה מזריקה לעצמה את כל הרעלים האלה שפעם אחר פעם גורמים לה לבעיות בלב
      היא אישה צעירה ויכלה ללדת בלי כל ההתערבויות האלה מי יודע אלו נזקים עשו ההורמונים שהזרקת...חייבת לעשות אולטרסונד שד כל חצי שנה ולא ממגורפיה כי ההקרנה ה= עצמה רק מעודדת תאים סרטניים אם קיימים ומייצרת חדשים בסביבה מועדת ודשנה-

      מחק
    2. אורלי היא לא צעירה מבחינת רמת הפוריות. היא בת 40, וזה גיל שבו אחוז גבוה מהנשים כבר לא יכולות להיכנס להריון באופן טבעי. זה לא אומר שהיא חייבת להילחם על ילד בכל מחיר, אפשר גם לוותר. אבל זו טעות ל'סוע ככה שאם היא הייתה מפסיקה היא הייתה פשוט נכנסת להריון באופן טבעי. צא ולמד.

      מחק
  13. ליאור, ליאור - לבי עליך. נבון ומקסים וחם.

    רוני, נדמה, לא בעניין. הפרגמטיות שלה מוציאה אותי מדעתי. רוצה ילד [וכבר חושבת, בינה לבין עצמה, על עוד ילד], כסף, להוריד את העגלה...
    שום חיבור רגשי, שיתוף חברי. גם לי חלק מהדיבורים על חוסר עזרה מצדו של ליאור נשמעים לא מעט תירוצים. אני צפיתי בניכור, התנשאות[הנובעת מחוסר אמפתיה, ומריקנותה הנפשית של רוני], ואפילו מידה של חוסר רצון אמתי ללבן את הדברים ולפתור אותם. חשתי, בעיקר, בזלזול המתבטא בסוג של ביטול את ליאור החולם, אבל גם האבא וגם המפרנס. ליאור שמתבונן ברקיע, אבל נדמה שלא שוכח להתמיד ולהיות מחובר לחיים.

    ליאור - גם אני הבנתי[מאוחר] שכדי לשרוד צריך לשקר[ואני מתקשה מאוד עם התובנה הזאת, ולא אחת מתייסרת אתה], השאלה היא האם אתה מסוגל/מוכן להכיל את מרבית הזמן האינטימי שלך בתוך עולם שקרי. רק אתה יודע אם מתאים/נכון/כדאי לך, ועד כמה עולמך הוא באמת נטול אמת רגשית.

    מאחלת לך ימים טובים של צמיחה, סקרנות ושמחה[וגם לעצמי].

    השבמחק
  14. לכל אלה שאומרים שזה מוזר שלא יודעים כלום על הילד של אורלי אז אולי הוא לא רצה להצטלם

    השבמחק