דפים

מחוברים פלוס עונה 2 פרק 24


פרק חדש של מחוברים פלוס עונה 2 לצפייה ישירה סדרת הדוקו של חברת הוט חוזרת בעונה שנייה עם כוכבים חדשים ובמרכז עלילת מחוברים פלוס עונה 2 פרק 24 נמצאים כוכבי הסדרה ובניהם אורלי וילנאי וגיא מרוז, זוג נשוי. הם מגישי תוכנית הבוקר בערוץ עשר הנקראת 'אורלי וגיא', צוות או יותר נכון הזוג הכי נחשב על המסך, שמנסים לעשות צדק וחמלה כלפי האחר. דניאל אסייג, סטנדאפיסט ובנו של שלום אסייג, נשוי פלוס ילדה. דרור רפאל, שדרן רדיו ידוע וותיק ברדיו, ידוע עם שותפו שי גולדשיין והם נקראים ביחד 'שי ודרור'. גם עדי שילון תככב לכם במסך, בתו של המנחה דן שילון, מפיקה ועורכת טלוויזיה ידועה. בדובדבן שבקצפת נמצא ליאור דיין, עיתונאי ובנו של השחקן אסי דיין ז"ל. ליאור כיכב בעונה הקודמת של הסדרה, ועכשיו אחרי שאשתו ילדו ילד, הוא ממשיך לעונה החדשה ומתעד לנו את חייו בתור אבא.

תקציר מחוברים + עונה 2 פרק 24: עונה שנייה של סדרת הדוקו ראליטי המצליחה של הוט, מכניסה אותנו לחייהם של שישה מפורסמים בישראל, ונותנת בשבילנו הצצה חטטנית למדי, לאורך חייהם היום-יומי, התמודדותם עם הקשיים והמכשולים, ובעיקר מראה לנו את הצד האמיתי שלא נראה דרך החיוכים המזויפים באירועים מתוקשרים. תוך תיעוד חושפני, הם מנסים ביחד לפתור דילמות שונות בחייהם בקשורות במונוגמיה, שליטה, גבולות ונאמנות. הכנות הגדולה להיחשף ולהדליק את המצלמה ברגעים שהיית יותר שמח להסתיר, מלמדים את עוצמת חייהם והאומץ להיחשף מול הצופים. שישה מפורסמים יוצאים למסע חשיפה גדול ואמיתי אל לב הצופים ומתעדים הכל.

מחוברים פלוס 2 פרק 24 לצפייה ישירה:
אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת, ולכן לא מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.



ראשונים ברשת כמו תמיד: הפרק המלא זמין עכשיו לצפייה ישירה מהמחשב, הפלאפון והטאבלט. המשיכו לעקוב אחרינו, ותצפו בפרקים מלאים לפני כולם.



מה דעתכם על הפרק? שתפו אותנו בתגובות כאן למטה.

21 תגובות:

  1. תודה רבה!
    אני מכורה בודקת כמה פעמים אם עלה הפרק:)

    השבמחק
    תשובות
    1. אורלי וילנאי - את אישה טיפשה אם עוד לא הבנת שגם נשים "חזקות" יכולות לפחד לפעמים

      מחק
    2. תודה לאנשים היקרים שטורחים להעלות את כל הפרקים בשביל כולנו. תודההה

      מחק
  2. אורלי , את כלכך נלחמת על חשיפת אמת של סיפור שאת בכלל לא בטוחה לגביו עם הנשיא אבל לגבי סיפורך האישי את לא חושפת את האיש שבוודאות פשע הטריד אותך מינית.. אולי עדיף שתתחילי בצעד הראשון?

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי. אני גם חושבת שאורלי - כשאת באה ממקום חזק, עם גב כלכלי ויכולת בחירה, קשה לשים את עצמך במקום של בחורה שמרגישה שהצליחה להגיע למקום טוב, רוצה להתקדם ולהישאר שם ויודעת שלהגיד לא יכול לרסק לה קריירה. ר' ערך אורלי אינס

      מחק
  3. וואו, עדי קנתה אוטו שעולה לה 3,000 שקלים בחודש (וזה כשהיא גרה בתל אביב! לא בפרובינציה, איפה שיש הכרח יותר גדול באוטו)והיא מתאמנת ב-3,000 שקלים בחודש (!), היא מבועתת מכך שיש לה מינוס 50,000 שקלים (ומה היא חשבה שיקרה?) ואחר כך מתבאסת רצח על זה שהיא צריכה לעשות בתור עבודה גם דברים שלא תואמים בדיוק את החזון שלה. מה לומר? יש אנשים שצריכים כאפה רצינית כדי להתבגר ולגלות אחריות כלכלית.

    השבמחק
    תשובות
    1. הורגת אותי הבחורה הזו, ברור שמה שמשאירים בסופו של דבר בפרק הוא רק שביב של חומר שנועד לצייר לנו דמויות מאוד מסוימות, אבל ראבק את רוצה ליצור משהו לטלוויזיה? תתחילי לעבוד.. את רוצה לכתוב משהו? תלמדי כתיבה את רוצה להפיק? תלמדי הפקה..מה נסגר איתך? את לא מטומבלת בת 20 יותר. תיסגרי על עצמך. אני הייתי מתביישת בגילה לחיות על חשבון ההורים שלי ברמה כזו שהכל הם משלמים..מביך.

      מחק
  4. אורלי, זכותך להביע כל דעה, רק לא מובן לי למה את בוחרת דווקא במקרה של משה קצב כדי לנסות להוציא ממנו את האמירה שאת חותרת לה. מדובר באיש שהוכח שיש לו התנהלות כוחנית מאוד וסחטנית מאוד, הורשע באונס, וזה לא נראה כמו המקרה המתאים להלביש עליו את זה. אני בטוחה שאם תחקרי תמצאי מקרים יותר שנויים במחלוקת שיותר מעוררים שאלות, שתוכלי להבהיר דרכם את הטענה שלך. בהצלחה.

    השבמחק
  5. תודה רבה !!!

    השבמחק
  6. אורלי וגיא- פחות מדי חושפים את החיים האישיים. כל היום מדברים על אג׳נדות, בשביל זה יש את התכנית שלהם ולא צריך את מחוברים.

    השבמחק
  7. אני רוצה שהבמאי שנישק את אורלי יעמוד לדין.
    הוא בטוח עשה את זה לאחרות, אורלי בבקשה לכי על זה.
    הוא מקבל כנראה הערכה על עבודתו ולא מגיע לו שיחשבו שהוא צדיק.
    אני התור אישה בחיים לא חשבתי לנשק או ללטף או להגיד משהוא שלא במקום לגברים שעבדו תחתי. התקשורת הייתה עניינית, מקצועית וגם חברית.
    העובדים האו לעבוד אצלי וזהו.

    השבמחק
  8. אורלי את בחורה מדהימה וחכמה אין כמוך תהיי חזקה! עדי תתבגרי ודחוף

    השבמחק
  9. עדי את מפונקת מזעזעת!! כל פרק מעוותת את הפנים לכדי בכי שהוא לא יותר מהתבכיינות, אוי הכאב על הבזבוזים המיותר ואי ההגשמה. את לא מוצאת מה שאת רוצה לעשות כי כל מה שאת באמת רוצה זה לא לעבוד ולחיות חיים נהנתניים. תהי כנה עם עצמך.
    ודי כבר להתקשר כל הזמן לאמא שלך בהסטריה ולצרוח עליה! מעתה כל מפעם שהיא תופיע בפרק אני אריץ למחובר הבא. כואבות האוזניים לשמוע רמות שיטחיות נמוכות כל כך.

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן, עדי צריכה להתבגר ודחוף. אביה מימן אותה עד גיל 27, כאשר מזמן היתה צריכה לעמוד בזכות כבר בזכות עצמה. אינה מוצאת דרך להתפרנס ומצד שני באופן מאוד לא אחראי חיה חיים פזרניים שאינם כלל לפי יכולתה הכלכלית. גם מהבחינה הפרסונלית, כפי שמעידים על כך הוריה היא אינה אפשרית. מראש הם ידעו כי אף אחד אינו יכול להחזיק מעמד לצידה. גם לכל סביבתה היא חופרת. במקום כל זאת שתתעסק בשלה ותתחיל לסדר את חייה, שאינם תקינים מכל המישורים; כלכלית, אישית והכי חשוב אמוציונלית

      מחק
    2. כל מילה בסלע.ילדה מפונקת ומעייפת.לא מעניינת בשיט. רק להתבכיין כל הזמן...נודניקית

      מחק
  10. עדי, את מקסימה ואת כל כך איתית, כנה ומעניינת

    השבמחק
  11. עדי, את מקסימה ואמיתית

    השבמחק
  12. לא מראים מי מדבר עם אורלי ברקע אבל הוא אומר את הדברים בצורה הכי פשוטה ונכונה. אין לה איך לשפוט אישה שנאנסה (כן, למרות שהבוס שלה ניסה לנשק אותה בניגוד לרצונה לפני 20 שנה והיא התנגדה). העיסוק שלה בזה אובססיבי ומיותר.

    השבמחק
  13. אורלי,
    זה שאת אישה "חזקה" לא אומר שרוב הנשים כפי שאת טוענת כאלו... ומבחינתי הגדרה לחזקה היא רק ביכולת להגיב ולעמוד על שלך כפי שאת הגבת, מכיוון שגם אני אישה שכולם יגדירו חזקה ומכירה נשים דומות כמוני, אבל התגובה שלי כנראה תהיה דומה לרוב הנשים והיא "שיתוק", והאם אני אחזור לחדר אח"כ או לא, גם את זה אי אפשר לדעת, כי את לא יודעת מה מונח על השולחן....אולי לך אובדן עבודה זה לא ביג דיל, אבל אם מישהו היה מאיים על קרובים לך אולי היית מגיבה אחרת, וככה זה לכל אישה יש את נקודת החולשה שלה. העובדות בשטח הן שכמות האלימות המינית גואה, שנשים לא ניגשות למשטרה להתלונן מפחד ומטראומה נוספת בצורת חקירה אכזרית עד כדי חוויות "אונס שני".

    השבמחק
  14. עדי שילון כזאת שרמוטה!! כל היום בוכה ומחפשת מי יזיין אותה במסווה של חיפוש אהבה,היא לא הגיעה לשום דבר בזכות עצמה והיא ריקה מתוכן..חוץ מבכי ולחפש זין אין בה שום דבר..כלום..גועל נפש!

    השבמחק