דפים

מחוברים פלוס עונה 2 פרק 29


פרק חדש של מחוברים פלוס עונה 2 לצפייה ישירה סדרת הדוקו של חברת הוט חוזרת בעונה שנייה עם כוכבים חדשים ובמרכז עלילת מחוברים פלוס עונה 2 פרק 29 נמצאים כוכבי הסדרה ובניהם אורלי וילנאי וגיא מרוז, זוג נשוי. הם מגישי תוכנית הבוקר בערוץ עשר הנקראת 'אורלי וגיא', צוות או יותר נכון הזוג הכי נחשב על המסך, שמנסים לעשות צדק וחמלה כלפי האחר. דניאל אסייג, סטנדאפיסט ובנו של שלום אסייג, נשוי פלוס ילדה. דרור רפאל, שדרן רדיו ידוע וותיק ברדיו, ידוע עם שותפו שי גולדשיין והם נקראים ביחד 'שי ודרור'. גם עדי שילון תככב לכם במסך, בתו של המנחה דן שילון, מפיקה ועורכת טלוויזיה ידועה. בדובדבן שבקצפת נמצא ליאור דיין, עיתונאי ובנו של השחקן אסי דיין ז"ל. ליאור כיכב בעונה הקודמת של הסדרה, ועכשיו אחרי שאשתו ילדו ילד, הוא ממשיך לעונה החדשה ומתעד לנו את חייו בתור אבא.

תקציר מחוברים + עונה 2 פרק 29: עונה שנייה של סדרת הדוקו ראליטי המצליחה של הוט, מכניסה אותנו לחייהם של שישה מפורסמים בישראל, ונותנת בשבילנו הצצה חטטנית למדי, לאורך חייהם היום-יומי, התמודדותם עם הקשיים והמכשולים, ובעיקר מראה לנו את הצד האמיתי שלא נראה דרך החיוכים המזויפים באירועים מתוקשרים. תוך תיעוד חושפני, הם מנסים ביחד לפתור דילמות שונות בחייהם בקשורות במונוגמיה, שליטה, גבולות ונאמנות. הכנות הגדולה להיחשף ולהדליק את המצלמה ברגעים שהיית יותר שמח להסתיר, מלמדים את עוצמת חייהם והאומץ להיחשף מול הצופים. שישה מפורסמים יוצאים למסע חשיפה גדול ואמיתי אל לב הצופים ומתעדים הכל.

מחוברים פלוס 2 פרק 29 לצפייה ישירה:
אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת, ולכן לא מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.



ראשונים ברשת: הפרק המלא זמין עכשיו לצפייה ישירה מהמחשב, הפלאפון והטאבלט. שתפו את האתר לחברים וגם הם יצפו בפרקים לפני כולם ברשת.


30 תגובות:

  1. ליאור היקר. אז ככה, לפעמים בא לי להכנס למסך ןלבוא לעזור לך כמו בקליפ של אה-ה "the sun always shun on tv" ולעודד אותך או פשוט לשבת ולדבר...אתה נראה לי יותר מדי פעמים בודד מדי . למרות היותך בזוגיות אני כרגע לצערי או לצערך יותר נכון, לא רואה שום חברות בינך לרוני. חברות שזה אומר שיחות נפש, חום, אהבה, איכפתחות,חיבוקים ספונטניים, משהו!!!!!! אתה ממש לא יכול להשאיר את המצב ככה. רוני מעט קרה באופיה, מאוד מאוד פולניה וחום היא קצת מילה גסה עבורה. לא בכוונה. אני בטוחה שהיא אוהבת אותך אהבת נצח ובכל זאת היא ממש אבל ממש לא נחמדה אלייך בשום מצב ובשום חלק מהיום. כואב לראות אתכם ככה. אני אמא לשתי בנות קטנות ולא נותנת יום אחד לעצמי לשכח שאני מאוהבת בבעלי. זו עבודה יומיומית, זו קריירה ליאור, להיות נשוי, בדיוק כמו להיות עיתונאי טוב אתה צריך להיות איש נשוי טוב.. תשב עם רוני ותדברו ברצינות איך משפרים את האינטימיות והחברות שנעלמה מכם......ילד זה רק תירוץ. אסור שחברות תיעלם, היא מחזיקה את האנשים בקשר. יותר מכסף ויותר מסקס. תאממין לי.....מקווה שלא חפרתי יותר מדי. בהצלחה.

    השבמחק
    תשובות
    1. שטויות.
      מה את יודעת על מערכת היחסים שלהם?
      רק את מה שהוא בוחר להראות לך

      מחק
    2. רוני אישה קרה שמה שמעניין אותה זה כסף שופינג ולהיות נשואה .
      טוב יעשה ליאור שיצא לדרך חדשה.

      מחק
    3. והוא ילד מחפש אמא יותר מאשר בת זוג

      מחק
    4. רוני אישה טובה, מכילה, בוגרת, חמודה, מצחיקה וכן גם לה מגיע פינוקים. ליאור תינוקי, בטיסט, מרוכז בעצמו ולא ממש עוזר לה בגידול הילד ומטלות הבית וזה ניכר בכל פרק ופרק. לא סתם היא מפגינה כלפיו חוסר סבלנות. הוא מאוד ילדותי.

      מחק
    5. "רוני היא אישה מכילה"? מעניין מה זו הכלה בעיניך!

      מחק
    6. להכיל זה לקבל מישהו כמו שהוא, לא לכעוס עליו, לא להתעצבן עליו או לשנות אותו. במקרה של בעלה הנרקסיסט אגואיסט ותינוקי האתגר הוא כפול ומכופל. הבן זוג שלה כל כך לא נמצא שם בשבילה ובשביל הילד שזה צועק לשמים. לא רק שהוא לא עוזר לה לגדל אותו, אלא שיש לו טענות וציפיות חסרות היגיון ותואמות את המציאות. לגדל תינוק מעבר לאושר האינסופי והגשמת חלום ואידיאל של הורות ומשפחה, זה עבודה מסביב לשעון. עבודה שוחקת, מתסכלת, מעייפת, אינטנסיבית. לא מדברים על זה ממש בסידרה אבל כולם יודעים את זה. במקום להתגייס לעזרה בדברים הכי קטנים - גם אם זה אומר לקפוץ רגע ולעזור להרגיע אותו כשהוא בוכה והיא מחליפה לו חיתול זה הציפייה הזוגית במצב כזה. רוני היא אישה מכילה התכוונתי לכך שהיא מקבלת את ההתנהגות האינפנטילית שלו ויודעת שאין כל כך מה לצפות ממנו להיות שם ולהסתגל למצב החדש. היא מפחיתה ציפיות, לא באה בטענות ולא רבה איתו. מצד שני היא הולכת מתעייפת ונשחקת וזה ניכר במצלמה כאדישות, אפתיות וחוסר אכפתיות. אני מקווה מאוד בשביל ליאור שהוא ישכיל להקשיב לאימו הביולוגית שלא גידלה אותו והיום מכה על חטא שישכיל לא לשחזר את ההתנהגות שלה, שילמד להתמודד עם המצב הקיים בלי לפנטז לגלגל את החיים לתקופת הרווקות ויבין שעומדת מולו בת זוג מצויינת. שיקח אחריות ויתבגר כבר. אני מאוד מאוד מקווה שהוא יקשיב לאמא שלו ויצא מהברוך הזה בצעדים קלילים ופשוטים. שיקח אותה לדייט או לחילופין שישלח אותה ליום כיף ויבלה יום שלם לבד עם הבן המקסים שלו.

      מחק
  2. רק רציתי להגיד כמה אורלי וגיא מדהימים ומרגשים.
    מחמם את הלב איך שגיא מפרגן לאורלי ("כל מילה בסלע") כשהפסיכולוגית שיבחה אותה ואיך הם תומכים אחד בשניה.

    והכי אהבתי את הדובדבן של איך הם מתמודדים מול איל גולן ("אני אשמח להסביר לשופט כמה שמו עוד פחות טוב") ו"איל גולן קורא לי".

    תמשיכו להיות מדהימים ומחממי לב. הלוואי עלי כזאת אהבה וזוגיות מפרה ותומכת.

    השבמחק
  3. וואו, ליאור דיין כל כך מקסים!

    השבמחק
  4. אם עד עכשיו לא סבלתי את רוני, הפרק זה הגיע לשיאים חדשים.
    רוני את פשוט מגעילה ברמות שאין דברים כאלה!!!!! הדבר היחיד שמעניין אותך זה כמה כסף ליאור מביא הביתה...
    ליאור מגיע לך מדליה שאתה מצליח לסבול אותה!!! אתה בנאדם מדהים!!! ומגיע לך אישה אחרת

    השבמחק
  5. עדי, אבא שלך פשוט עושה בושות לעצמו.
    תינוק שמרוכז בעצמו ומקנא בבת שלו.
    יש לך אמא שמפרגנת לך ברמות, יש לך אחות שתומכת בך. תחיי את חייך, תצליחי בכוחות עצמך, ככל שתפסיקי להתחנן להערכה שלו ככה הוא יתחיל להעריך אותך יותר. ומה לעשות שאת הרבה יותר יפה, אטרקטיבית וכנראה גם חכמה ממנו.
    הוא לא היה שורד את התחרות שיש היום (ועובדה, תוכנית המעגל הטיפשית עם הפורמט הישן לא החזיקה מעמד יותר מדקה).
    כנראה נח לו לא לדבר עם הילדים שלו. עזבי את הרגשי שלך ותחיי את חייך.

    השבמחק
    תשובות
    1. עדי יקרה; מזמן נערותי אני יתומה מאב ויש לי אימא שמזכירה את אבא שלך, ואחות אגוצנטרית וילדותית. הלוואי שהייתי מגיעה לתובנות שאני מבינה כעת מוקדם יותר, ואת מתחילה להבין אותם בטרם מלאו לך 30.

      שנים רבות מחיי בזבזתי כדי לרצות את אמי הילדותית והקנאית, וחיפשתי מה לא בסדר בי. שנים לא הצלחתי ליצור לעצמי זוגיות נכונה ומחבקת כי אף-פעם לא באמת סברתי שיש כזאת בנמצא עבורי, ושאני באמת, לאורך זמן, ראויה לה.
      נדמה היה לי שהורים תמיד רוצים בטובתו של הצאצא שלהם[לא נכון !] והייתי צריכה להתנפץ לרסיסים ולאסוף את עצמי מחדש כדי להבין שכנראה שאימא שלי איננה בדיוק אדם יציב, בריא, אוהב ומפרגן, וההתנהגות שלה כלפי איננה בדיוק קשורה למה/לכמה שאעשה או שלא אעשה כדי לספק/לרצות אותה.

      מאחלת לך חוסן נפשי והצלחה.

      מחק
    2. מסכימה עם כל מילה. של זאת שהגיבה מעלי.
      עצוב לאמר, אבל הורים הרבה פעמים מאוד מרוכזים בעצמם וטובת הילד לא תמיד לנגד עיניהם.
      גם לי לקח שנים רבות להגיע לתובנות האלה ולהתנתק מקשר הרסני שהיה לי עם אמא שלי.

      מחק
  6. ליאור דיין, אתה מקסים!!

    השבמחק
  7. פאף הזאת..לא רואה כלום חוץ מארד ועצמה זה בטוח נובע מהאופי החרדתי שלה.." כמה כסף ?" רק זה מעניין אותה ..לפני שתיפרדו חייבים יעוץ זוגי אם היא רוצה להציל את המשפחה כי נראה שהיא רק גנבה לך זרע דיין וזהו

    השבמחק
    תשובות
    1. קצת נסחפת. אנחנו לא יודעים בדיוק מה מצבם הכלכלי וכמה עבודתו של ליאור תורמת למאזן הכלכלי שלהם. אם רוני מרגישה שתרומתו שולית, אם היא מרגישה שכל העול הכלכלי או רובו הגדול נופל עליה, ואם היא חרדה מפני קריסה כלכלית שלהם לחובות (חרדה הגיונית לגמרי, להבדיל מהחרדות האחרות שלה) - אז אפשר להבין את התנהגותה. נכון שגם היא אחראית למצב בנטייה שלה לבזבוזים (ואנחנו לא יודעים אם היא עדיין ממשיכה בזה או שהתאפסה בעניין). אבל מכאן ועד לקבוע בביטחון כזה שהיא רק גנבה לליאור זרע, יש עוד דרך ארוכה.

      מחק
    2. אופייני לנשים, מיד מגנות על הגבר בכל מחיר
      כמה שנאה עצמית!

      מחק
  8. אוי זה כ"כ עצוב ..ליאור ורוני מה קורה איתכם למה אתם לא פותרים את הבעיות בינכם ומדברים ??? :(
    עכשיו אני מפחדת שזה יקרה גם אצלי אחרי שיהיה לנו ילד :(

    השבמחק
  9. ליאור רוצה שרוני תתייחס למה שמעניין אותו (פוליטי וכו'), לעולמו האישי. זה לגיטימי ומובן. ועם זאת, כדי להתקרב אליה שוב שווה לו לפתוח בלהראות עניין בעולמה האישי, במה שמעניין אותה - מלבד הילד. אני בטוחה שיש לה תחומי עניין כאלה. שיפנה אליה ויתעניין איך היא מרגישה ומה היא חושבת. ככה הוא כל הזמן מנסה לעניין אותה במה ששלו והיא שחוקה ומותשת מזה. אם ייפתח ויתרכז במה שמעניין אותה, יש סיכוי שהיא תוכל גם לחזור ולהתעניין בעולם שלו.

    השבמחק
  10. במבט לאחור ליאור החביב עליי. אדם חכם, מרתק ומעניין. יש לו קסם דייני שובה לב. לצערי כנשואה+2 חוויתי וחווה בעוצמות שונות את משברי הזוגיות. זה לא פשוט. עם זאת כל הממהרים לשפוט את רוני אל תשכחו שזו העין של ליאור שמתעדת יש הרבה פערים בין המציאות לפרטי פרטים לבין תקציר ערוך.

    השבמחק
  11. אני מאוד מאוד אוהבת את ליאור דיין וגם את זוגתו למרות שבפרק הזה וגם בפרקים האחרים היא לא יוצאת הכי ״אישה מושלמת״ . אבל כפי שאני רואה את זה, ליאור אמן, רומנטיקן ולצערנו החיים הם לא רומנטיים ביסודם. ילד זה עבודה קשה ומתישה ואני לא סגורה על זה כמה ליאור יוזם ומשקיע ועוזר שם. למרות שהוא אבא מתוק לחלוטין. בקיצור הלוואי והם יבינו שזוגיות זו עבודה הדדית.

    השבמחק
  12. מי זו המאפרת בדקה 5:45?
    פשוט יפהפיה. באמת.

    השבמחק
  13. תעזוב אותה ליאור תברח!!!!....

    השבמחק
  14. אני לא מכירה את רוני, ויכול להיות שהיא באמת מרוכזת קצת יותר מדי בכסף (אבל העיקר תצביע מרצ), אבל אם הצילומים משקפים את כל היום שעובר עליהם, אז בפועל כל היום רוני מטפלת כמו אם חד-הורית בתינוק, בעוד שליאור, מקסים, אכפתי ומעניין ככל שיהיה, תכלס לא חושב לנקוף אצבע בעצמו, לא הולך לתינוק שלו מעצמו, שומע בכי ולא מיד מגיע לעזור, והיא לבדה מתמודדת ומן הסתם מותשת ועייפה.

    הוא מספר לה אם בא לה להגיע להרצאה, כאלו שאין לו תינוק קטן שצריך שמישהו ישמור עליו.
    איך בדיוק אשתך תגיע הערב לראות אותך מרצה, אם יש לכם תינוק ולא דאגת לבייבי-סיטר?

    הוא שואל אותה שאלות ומנסה לפטפט איתה בהתעלמות מוחלטת מהתינוק ומכך שהיא עסוקה בלטפל בו. כאלו לא קיימת בו טיפת אחריות או מודעות לזה שיש שם תינוק שהיא עסוקה בלטפל בו או לשמור עליו, והוא מנסה לנהל איתה שיחה ודינמיקה בהתעלמות מוחלטת מהאחריות שלו כאבא ומהצרכים של התינוק שלו.

    לשבת ולצפות בטלויזיה בלי לחשוב אפילו לשחרר אותה לכמה שעות או סתם לתת תשומת לב לתינוק שלך, זה מטריד.

    היא לא אמורה לבקש ממך לגשת או לעזור. אתה אמור להתחלק איתה ולגשת מעצמך כשאתה שומע שהתינוק שלך בוכה, או שהיא עומדת לרדת למטה ויש עגלה וציוד.

    מה שהייתי עושה בשונה מרוני, זה פשוט אומרת לו בפנים את זה.
    במקום להוציא את זה בפאסיב אגרסיב.
    הייתי מושיבה אותו לעשר שיחות, ורבה איתו על הנקודה הזאת ולא מטאטאת אותה מתחת לשטיח.
    נראה שליאור לא קולט את המסר.
    נראה שהשיטה של לשדר לו- אני מאוכזבת ממך, אתה לא מסתכל על הצרכים שלי, לא משחרר אותי לנוח או סתם לצפות בטלויזיה בלי תינוק על הידיים, אתה מתעלם מהתינוק ומזה שאני נושאת בנטל.
    ליאור פשוט לא קולט כלום.
    רוני פשוט התעייפה מליאור שלא רואה ממטר לא אותה ולא את התינוק (אלא אם מבקשים ממנו מפורשות).
    היא צריכה לדבר איתו בפה מלא, כי הוא אחרת לא קולט או מתעלם.

    השבמחק
    תשובות
    1. כל כך נכון!

      מחק
    2. כל מילה חקוקה בסלע! אני עברתי אותו דבר עם הפרוד שלי.

      מחק
  15. ליאור אתה כזה מלך לא יודע אם יוצא לך בכלל להסתכל בתגובות האלו באיזה אתר נידח אבל שתדע לך שהשינוי שעשית שניגמלת מוציא ממך כל כך הרבה טוב כל כך הרבה הומור ויחודיות ששייך למשפחה שלכם לא לשם השוואה אבל אתה הדיין של הדור שלנו ואתה עושה את זה בדרך כל כך מיוחדת כמו כל אחד מהמשפחה שלך עברת שינוי מקסים כיף לראות אותך נקי צוחק על עצמך על התקופות החשוכות שעברת ושאתה אומר שהם לא יודעים שיש לך השפעה על בוזי וחבריו יש לי משהו להגיד לך יש לך השפעה ואתה בעצמך לא יודע כמה היא גדולה אז תמשיך לפרוח ולא להסתכל לאחור ובקשר לאשתך יש ימים טובים ויש פחות תעשה את השיקולים שלך אין ספק שהיא לא יודעת להעריך מה שיש לה ביד וזה לא נאמר חלילה בשביל להתערב בקשר שלכם או לתת עצות כלשהן אלא על מנת שתתחיל לראות ולהעריך מי אתה ומה שאתה כי אתה בן אדם גדול .!

    השבמחק
  16. ליאור זה בסדר להרגיש ככה לפעמים תעשה מה שטוב לך

    השבמחק